Ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

Karo

I år skal vi ikke det store i ferien. Ida er jo ikke så gammel, så vi bliver hjemme i danmark. Vi skal en lille uges tid til fyn og besøge farmor og farfar og så tager vi en forlænget weekend i Lalandia i Billund. Martin siger det er for Marcus skyld vi tager derhen, men jeg er i tvil hvem der glæder sig mest af Martin og Marcus Resten af ferien bliver holdt herhjemme.

Da vi skal til lalandia har jeg været ude og invistere i nyt badetøj til børnene.

Hvad med jer hvad skal i i ferien?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

NaFe

Uhhh vi rejser på søndag 14 dage til Rhodos...og vi glæder og bare heeeeelt vildt meget...det bliver såååå skønt...

her skal vi tilbringe 14 dage....

http://www.startour.dk/rejse/grakenland/rhodos/ixia/blue-star-sun-beach-resort

Anmeld

14. juni 2010

JustAnotherName

Vi har allerede været afsted i sommerhus for en måneds tid siden.

Og så havde vi også lige 1 uges ferie hér forrige uge (i uge 22-23), hvor Kenneth og jeg var et smut i Paris i 3 dage, mens pigerne blev passet hos deres mormor. Og bagefter holdt vi et par dage fri, hvor vi bare var hjemme med børnene, så de lige kunne mærke, at de havde os igen (det var første gang nogensinde, at de sådan har været passet ude i flere dage)

I uge 29 har Kenneth og pigerne ferie.....Jeg har kun måske.
Der skal vi ikke det vilde, men bare slappe af, en tur i parken eller i ZOO alt afhængigt af vejret.

I uge 32 skal pigerne på ferie hos mormor fra tirsdag til fredag.

Og i uge 33 har vi allesammen ferie. Der tror jeg, at vi tager i sommerhus igen (hvis der kan blive råd til det) ....Vi har bare ikke fået bestilt noget endnu.

Anmeld

14. juni 2010

Karo

NaFe skriver:

Uhhh vi rejser på søndag 14 dage til Rhodos...og vi glæder og bare heeeeelt vildt meget...det bliver såååå skønt...

her skal vi tilbringe 14 dage....

http://www.startour.dk/rejse/grakenland/rhodos/ixia/blue-star-sun-beach-resort

Hvor ser det bare lækket ud

Og så helt ned til stranden

Rigtig god tur.

Anmeld

14. juni 2010

Karo

JustAnotherName skriver:

Vi har allerede været afsted i sommerhus for en måneds tid siden.

Og så havde vi også lige 1 uges ferie hér forrige uge (i uge 22-23), hvor Kenneth og jeg var et smut i Paris i 3 dage, mens pigerne blev passet hos deres mormor. Og bagefter holdt vi et par dage fri, hvor vi bare var hjemme med børnene, så de lige kunne mærke, at de havde os igen (det var første gang nogensinde, at de sådan har været passet ude i flere dage)

I uge 29 har Kenneth og pigerne ferie.....Jeg har kun måske.
Der skal vi ikke det vilde, men bare slappe af, en tur i parken eller i ZOO alt afhængigt af vejret.

I uge 32 skal pigerne på ferie hos mormor fra tirsdag til fredag.

Og i uge 33 har vi allesammen ferie. Der tror jeg, at vi tager i sommerhus igen (hvis der kan blive råd til det) ....Vi har bare ikke fået bestilt noget endnu.

Det lyder da rigtigt hyggeligt, med lidt ferie af gangen.

Anmeld

14. juni 2010

TbCp

Hvis Carsten får sit projekt forlænget så tager vi en uge til Normandiet!

Ellers bliver det en uge i sommerhus ved vestkysten.

2. uge bliver så bare sammen her i Odense og d. 3. uge skal Liva starte i børnehave

Anmeld

14. juni 2010

ChatH

Karo skriver:

I år skal vi ikke det store i ferien. Ida er jo ikke så gammel, så vi bliver hjemme i danmark. Vi skal en lille uges tid til fyn og besøge farmor og farfar og så tager vi en forlænget weekend i Lalandia i Billund. Martin siger det er for Marcus skyld vi tager derhen, men jeg er i tvil hvem der glæder sig mest af Martin og Marcus Resten af ferien bliver holdt herhjemme.

Da vi skal til lalandia har jeg været ude og invistere i nyt badetøj til børnene.

Hvad med jer hvad skal i i ferien?

Vi daffer også til lalandia billund her i uge 29 4 overnatninger. VI GLÆDER OS!!! så håber vi bare ikke jeg føder før tid så det bliver derovre i det mørke hi hi.

ellers skal vi bare lave have herhjemme og gøre klar til lillebror kommer, det glæder vi os også til

Anmeld

14. juni 2010

Karo

Chatarina skriver:

Vi daffer også til lalandia billund her i uge 29 4 overnatninger. VI GLÆDER OS!!! så håber vi bare ikke jeg føder før tid så det bliver derovre i det mørke hi hi.

ellers skal vi bare lave have herhjemme og gøre klar til lillebror kommer, det glæder vi os også til

Hvornår i uge 29 ???

Vi skal nemmelig også derover i uge 29 Fra torsdag d. 22 til fredag d. 25 Juli. Så det kan jo være vi skal være der samtidig.

Anmeld

14. juni 2010

Karo

TbCp skriver:

Hvis Carsten får sit projekt forlænget så tager vi en uge til Normandiet!

Ellers bliver det en uge i sommerhus ved vestkysten.

2. uge bliver så bare sammen her i Odense og d. 3. uge skal Liva starte i børnehave

Det lyder vel nok lækkert med en uge til Normandiet, hvis det bliver til noget. Jeg skal helt sikkert nok krydse fingere for jer

Anmeld

14. juni 2010

ChatH

Karo skriver:

Hvornår i uge 29 ???

Vi skal nemmelig også derover i uge 29 Fra torsdag d. 22 til fredag d. 25 Juli. Så det kan jo være vi skal være der samtidig.

He he hvor sjovt vi tager derover mandag med mine forældre og tager hjem fredag, men måske vi render ind i hinanden torsdag det kunne da være super hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.