Barnedåb på lørdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

Karo

På lørdag kl 11.30 skal Ida døbes

Jeg har været meget i tvivl om Marcus skulle med, da han ikke kan sidde stille så længe. Idag har vi så været til samtale med præsten og han så ikke noget problem i at Marcus (og alle de andre børn) tuller rundt i kirken. Han syndes bare det er hyggeligt med lidt liv og skulle han finde vej op til præsten og finde på at hive ham i kjolen, ja så får han også lov til dette. Så lige nu er jeg bare så lettet over at vi ikke skal til at finde på rn løsning på hvad vi gør med Marcus under dåben.

Det er min mor der skal bærer Ida og Martin mor, far og lillebror skal stå fadder for hende. Ida skal have den samme kjole på som Marcus havde, som er en dåbs kjole der kommer fra Martins famillie. Martin selv og hans mor er også døbt i kjolen så det syndes jeg er lidt sjovt. Jeg er ikke selv døbt så derfor findes der ingen dåbskjole på min sidde af famillien. Efter dåben har vi inviteret folk på brunch i Martins firma. Det er Martins moster der står for maden. Hun har et catering firma og derfor har vi bestilt maden hos hende.

Jeg glæder mig bare rigtigt meget Marcus dåb var så hyggelig og folk var glade og i godt humør. Så jeg håber at Idas dåb bliver lige så dejlig.

Jeg har lige vedhæftet et billede af Marcus og hans gudfar (Martins bror) fra dåbsdagen.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Jeg har været meget i tvivl om Marcus skulle med, da han ikke kan sidde stille så længe. Idag har vi så været til samtale med præsten og han så ikke noget problem i at Marcus (og alle de andre børn) tuller rundt i kirken. Han syndes bare det er hyggeligt med lidt liv og skulle han finde vej op til præsten og finde på at hive ham i kjolen, ja så får han også lov til dette. Så lige nu er jeg bare så lettet over at vi ikke skal til at finde på rn løsning på hvad vi gør med Marcus under dåben.

Det er min mor der skal bærer Ida og Martin mor, far og lillebror skal stå fadder for hende. Ida skal have den samme kjole på som Marcus havde, som er en dåbs kjole der kommer fra Martins famillie. Martin selv og hans mor er også døbt i kjolen så det syndes jeg er lidt sjovt. Jeg er ikke selv døbt så derfor findes der ingen dåbskjole på min sidde af famillien. Efter dåben har vi inviteret folk på brunch i Martins firma. Det er Martins moster der står for maden. Hun har et catering firma og derfor har vi bestilt maden hos hende.

Jeg glæder mig bare rigtigt meget Marcus dåb var så hyggelig og folk var glade og i godt humør. Så jeg håber at Idas dåb bliver lige så dejlig.

Jeg har lige vedhæftet et billede af Marcus og hans gudfar (Martins bror) fra dåbsdagen.

ih det bliver en dejlig dag Katja!

det er skønt at præsten er så positiv omkring børnene... Jeg glæder mig til at se billeder!

Anmeld

14. juni 2010

JustAnotherName

I skal nok få en dejlig dag.

Jeg syntes også at mine pigers dåb gik godt og var så hyggelige.
Og jeg var spændt, da det var de eneste to gange, at Kenneth og jeg har haft AL familie fra begge sider samlet på een gang (plus min far og mor som har været fra hinanden i 25 år). Men stemningen har bare været så god, og alle har været glade og hygget sig - begge gange! Så det har været en stor glæde og lettelse.

Og jeg er sikker på, at I også vil få en skøn dag denne gang.
Ida kan ikke andet end komme til at se såååå yndig ud i dåbskjolen.
Og Marcus får en masse opmærksomhed og nogle at have det sjovt med. Og selvom han har lidt krudt bagi, så har I ganske sikkert ikke noget at bekymre Jer om.

Jeg ønsker og håber ihvertfald, at I vil få en rigtig dejlig dag.
- Og tillykke 

Anmeld

14. juni 2010

Dictes mor

Nej hvor sjovt, vi skal holde barnedåb på søndag Jeg er sikker på, at begge dage bliver rigtig dejlige

Anmeld

14. juni 2010

TbCp

VIl glæde mig til at høre hvordan det hele er gået og se billeder

Anmeld

14. juni 2010

ChatH

Karo skriver:

Ihhh hvor fantastisk! glæder mig allerede til vi skal holde barnedåb! er sikker på at hende ida bliver gudesmuk!!! og at i får en dejlig dag. vi glæder os til at se billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.