kender i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

Anonym trådstarter

jeg står og er gravid, og er ikke sammen med faren, har jeg ie været siden jeg var i uge 12 og er i uge 29 nu, og jeg skal være ung mor, og lige pt bor jeg ved min mor intil jeg får min lejlighed, som jeg snart får.

men står så og har lyst til at fortælle min mor at jeg har fundet en ny fyr, , men på en måde er jeg bange for hendes reaktion, da jeg aldrig har været så "modig" til at fortælle hende kæreste ting osv, 

ved bare at hun vil spørge om hvad han siger til jeg er gravid, men ved ike hvordan jeg skal formuler mig rigtigt,

fyren har det helt fint med jeg venter mig, og vil være der for mig, han siger at han self vil tænke over det ikke er hans, men at han vil være der for mig og barnet,

har i nogle gode råd til at formuler sig rigtigt?

håber der er nogen som har nogle gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg synes da bare du skal være ærlig

Fortæl din mor at du har fundet en ny kæreste som du er glad for og at han har lovet at støtte dig, trods det ikke er hans barn!?

Fortæl din mor at du godt er med på det kan være han smutter hurtigere end du kan sige Indiana Jones, men det er vel ikke grund til at være alene nu? Du kan ligeså godt nyde at have én som er der får dig, støtter dig, hjælper dig, og elsker dig og hvis han så får kolde tæer, så har du haft en dejlig tid sammen med ham!? OG det er jo slet ikke sikkert han får kolde tæer!!!!!

Jeg tror man kommer længst med ærlighed og i bund og grund kommer det ikke din mor ved hvem du er sammen med, så længe han er god ved dig og dit barn!

Held og lykke med samtalen. Jeg er sikker på hun bliver glad for at der er en som hjælper hende med at passe på Jer!!

Knus Caroline

Anmeld

14. juni 2010

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

Jeg synes da bare du skal være ærlig

Fortæl din mor at du har fundet en ny kæreste som du er glad for og at han har lovet at støtte dig, trods det ikke er hans barn!?

Fortæl din mor at du godt er med på det kan være han smutter hurtigere end du kan sige Indiana Jones, men det er vel ikke grund til at være alene nu? Du kan ligeså godt nyde at have én som er der får dig, støtter dig, hjælper dig, og elsker dig og hvis han så får kolde tæer, så har du haft en dejlig tid sammen med ham!? OG det er jo slet ikke sikkert han får kolde tæer!!!!!

Jeg tror man kommer længst med ærlighed og i bund og grund kommer det ikke din mor ved hvem du er sammen med, så længe han er god ved dig og dit barn!

Held og lykke med samtalen. Jeg er sikker på hun bliver glad for at der er en som hjælper hende med at passe på Jer!!

Knus Caroline

det rigtig nok det du siger(; tak, må igang med at prøve at indlede en samtale til det og så få lagt kortene på bordet(;

Anmeld

14. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

det rigtig nok det du siger(; tak, må igang med at prøve at indlede en samtale til det og så få lagt kortene på bordet(;

ja.. bare tag mod til dig! Det er jo heldigvis en glædelig ting

Anmeld

14. juni 2010

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

ja.. bare tag mod til dig! Det er jo heldigvis en glædelig ting

ja det er det heldigvis(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.