Tak for lykkeønskningerne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

iln

Kære piger.

Tusind tak for lykkeønskningerne - både her og på FB.

Vi havde en FANTASTISK dag. Det er så surrealistisk at det nu er overstået - det vi har arbejdet på det sidste år. I dag er Peter taget i huset for at male og jeg er ved at ordne vasketøj. Kan slet ikke forholde mig til at det er hverdag igen.

Jeg skal nok komme med en beskrivelse af dagen på et tidspunkt.

Et lille link til billederne på FB: http://www.facebook.com/home.php?#!/album.php?aid=182638&id=767882331&ref=mf

Nå ja... en ting jeg lige vil nævne nu. En af sangene om aftenen hed: "Til en der ikke måtte være med" og så et billede af Silas. Jeg havde ellers klaret følelserne pænt hele dagen. Men der stortudede jeg godt nok. Har sådan savnet min dejlige søn, så vi skal rigtig hygge i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Karo

Endnu engang mange genge tillykke med brylluppet

Du ser jo helt fantastisk ud i din fine brudekjole, og sikke fin Silas også er.

Jeg vil glæde mig til at høre med om jeres dejlige dag

Anmeld

14. juni 2010

JustAnotherName

iln skriver:

Kære piger.

Tusind tak for lykkeønskningerne - både her og på FB.

Vi havde en FANTASTISK dag. Det er så surrealistisk at det nu er overstået - det vi har arbejdet på det sidste år. I dag er Peter taget i huset for at male og jeg er ved at ordne vasketøj. Kan slet ikke forholde mig til at det er hverdag igen.

Jeg skal nok komme med en beskrivelse af dagen på et tidspunkt.

Et lille link til billederne på FB: http://www.facebook.com/home.php?#!/album.php?aid=182638&id=767882331&ref=mf

Nå ja... en ting jeg lige vil nævne nu. En af sangene om aftenen hed: "Til en der ikke måtte være med" og så et billede af Silas. Jeg havde ellers klaret følelserne pænt hele dagen. Men der stortudede jeg godt nok. Har sådan savnet min dejlige søn, så vi skal rigtig hygge i dag.

Nåå, den sang ville også få mig til at tude.

STORT TILLYKKE.... Desværre kan jeg ikke se dine billeder, da jeg ikke er på FB, og det kræver login, for at kunne se dem   ....Men jeg er sikker på, at du har set helt fantastisk SMUK ud 

Anmeld

14. juni 2010

msax

STORT tillykke med dagen - du kære FRU.

Hvor er du smuk i kjolen - glæder mig meget til at høre mere om jeres dejlige dag.

SMIL Mette 32+5

Anmeld

14. juni 2010

anna-jonas

Åhhhhh...............Ida, sådan en sang ville da vist få de fleste til at tude. Men det var jo jeres dag.............Peter og din, og Silas havde det med garanti bedre, der hvor han var. For sådan en stor fest trætter altså så små mennesker.

Anmeld

15. juni 2010

Vinker

Det glæder mig meget at høre at I havde en super dejlig det - det fortjente i virkelig også :)

Igen må jeg sige at du var en ufattelig smuk brud - og den heeelt perfekte kjole, wauw!

Men ja vil gerne tro at det var hårdt at undvære Silas, suk, men godt du nu kan hygge med ham, den dejlige dreng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.