Jeg har en dejlig dejlig hun hund på bare 8 mdr., hun er virkelig fantastisk, og vi er utroligt glade for hende. Dog er der et stort MEN. Jeg ved hun har en alder nu, hvor hjernen ind imellem slår fra, og hold da op hvor vi mærker det!
Man ved selvfølgelig at der vil komme problemer af den ene eller den anden art når man køber en hund, men SÅ store problemer, havde jeg ikke i min vildeste fantasi forstillet mig.... 
Hun kan ikke være alene uden at ødelægge stort set hele huset. Hun har spist briller, rammer med billeder med stor værdi for os. Hun har spist bamser, puder, tæpper, sofaen, spisebordet - you name it!
Vi har lavet alene hjemme træning mange mange gange, det hjælper ikke!
Hun bliver tilpas stimuleret og luftet i løbet af dagen, og alligevel har vi store problemer.
Hun er en blandingshund, og jeg overvejer lige nu om det ville være bedre at forære hende til et sted, hvor hun kan rende rundt ude på en stor bondegård, og måske finde den indre ro, som hun åbenbart ikke kan finde her... 
Jeg føler mig dog rigtig meget som en fiasko, og er rigtig rigtig bange for hvad folk vil tænke hvis jeg allerede efter 6 mdr. opgiver min kære kære hund.... 
What to do?
Anmeld