Har lige fået denne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.040 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. juni 2008

Bamseboet :D

mail... er der andre der har fået den???? [rød]Hej Alle! Almindeligvis sender jeg aldrig denne slags mails, men denne fik jeg tilsendt fra en god veninde, der er advokat og syntes det var en interessant mulighed. Hun fortæller at det fungerer! Vi har under ingen omstændigheder noget at tabe! Min veninde fortalte: Jeg er advokat og kender loven. Dette er sikkert.' 'Kære Venner! Dette er ingen vittighed. Bill Gates (Ejer af Microsoft) deler ud af sin formue. Hvis I ikke tager denne mail alvorligt, fortryder I det! Windows er fortsat det mest benyttede program. Microsoft og AOL laver et forsøg ved udsendelse af denne elektroniske besked (e-mail beta-test). Når du sender denne mail videre til dine venner, kan Microsoft spore når vi bruger programmet gennem 2 uger. Til hver person, der sender denne mail, betaler Microsoft 245 EURO. For hver person, der modtager denne mail og sender den videre til andre, betaler Microsoft 243 EURO. For hver tredje person, der modtager mailen, betaler Microsoft 241 EURO. I løbet af de næste 2 uger kontakter Microsoft dig for at bekræfte din adresse og mhp at sende dig en check. Med venlig hilsen Charles Bailey General Manager, Field Opérations. 1-800-842-2332 Ext. 1085 or 904/245-1085 or RNX 292-1085' 'Tænkte at dette var svindel, men 2 uger efter at have modtaget og videresendt denne mail, tog Microsoft kontakt med mig for at få min adresse og jeg modtag en check på 24.800 EURO. Du skal sende denne mail inden testen udløber. Send den til så mange som muligt. Hvis nogen har mulighed for at gøre dette er det Bill Gates. For ham henregnes det til en reklameudgift. Du vil kunne modtage mindst 10.000 EURO. Intel og AOL forhandler om at fusionere, hvorved selskabet bliver det største i verden. For at være sikre på at fortsat at være det mest benyttede, har Intel og AOL lavet et forsøg som dette. Venligst Maria José Marcela delgado Junta de Andalucia, Spanien' Lene Møller Andersen Ergoterapeut, Master of Public Health (MPH) Overgaden Oven Vandet 66, 1. 1415 København K. Tlf: 20 78 18 58 E-mail: lma_mph@hotmail.com[/rød]

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2008

st

Ja fik den også den anden dag.

Jeg hader de mails. Det irriterer mig at folk hopper på sådan nogle. Jeg undskylder hvis jeg støder nogle. Men det er altså utopi og tro at det er realistisk.

Dermed ikke sagt det ville være vidunderligt, hvis det passede.

st.

Anmeld

19. juni 2008

Rasmine

Ja, har LIGE fået den.
Sikke noget crap.

Anmeld

19. juni 2008

3rollinger

Jeg har ikke faaet den, men jeg kan sige at María José er et pigenavn, saa hun skulle i det tilfaelde vaere delgada (med a til slut), men det betyder altsaa slank eller tynd, saa det skulle i virkeligheden hedder Delegada.

Ikke at det beviser noget.

Men penge er ikke saa lette at faa paa aerlig vis, saa jeg vil aldrig tro andet end at det er fup.

Det er ligesom de mails hvor man arver flere milloner. Hold op det ville vaere skoent hvis der bare var det mindste sandhed i det. :D

Anmeld

19. juni 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Bamseboet :D skriver:[/småt][/f] mail... er der andre der har fået den???? [rød]Hej Alle! Almindeligvis sender jeg aldrig denne slags mails, men denne fik jeg tilsendt fra en god veninde, der er advokat og syntes det var en interessant mulighed. Hun fortæller at det fungerer! Vi har under ingen omstændigheder noget at tabe! Min veninde fortalte: Jeg er advokat og kender loven. Dette er sikkert.' 'Kære Venner! Dette er ingen vittighed. Bill Gates (Ejer af Microsoft) deler ud af sin formue. Hvis I ikke tager denne mail alvorligt, fortryder I det! Windows er fortsat det mest benyttede program. Microsoft og AOL laver et forsøg ved udsendelse af denne elektroniske besked (e-mail beta-test). Når du sender denne mail videre til dine venner, kan Microsoft spore når vi bruger programmet gennem 2 uger. Til hver person, der sender denne mail, betaler Microsoft 245 EURO. For hver person, der modtager denne mail og sender den videre til andre, betaler Microsoft 243 EURO. For hver tredje person, der modtager mailen, betaler Microsoft 241 EURO. I løbet af de næste 2 uger kontakter Microsoft dig for at bekræfte din adresse og mhp at sende dig en check. Med venlig hilsen Charles Bailey General Manager, Field Opérations. 1-800-842-2332 Ext. 1085 or 904/245-1085 or RNX 292-1085' 'Tænkte at dette var svindel, men 2 uger efter at have modtaget og videresendt denne mail, tog Microsoft kontakt med mig for at få min adresse og jeg modtag en check på 24.800 EURO. Du skal sende denne mail inden testen udløber. Send den til så mange som muligt. Hvis nogen har mulighed for at gøre dette er det Bill Gates. For ham henregnes det til en reklameudgift. Du vil kunne modtage mindst 10.000 EURO. Intel og AOL forhandler om at fusionere, hvorved selskabet bliver det største i verden. For at være sikre på at fortsat at være det mest benyttede, har Intel og AOL lavet et forsøg som dette. Venligst Maria José Marcela delgado Junta de Andalucia, Spanien' Lene Møller Andersen Ergoterapeut, Master of Public Health (MPH) Overgaden Oven Vandet 66, 1. 1415 København K. Tlf: 20 78 18 58 E-mail: lma_mph@hotmail.com[/rød] [/citat] jeg har lige læst på politikken at det er gas...jeg har modtaget 3 og har overhovedet ikke sendt videre...der har aldrig og kommer aldrig nogen som giver mig noget som helst...lyder det til at være for godt til at være sandt...så er det det som regel også! det var det rene pjat, et harmløst kædebrev

Anmeld

19. juni 2008

Loggidut

og her har i den!

så er den kanin vist nok skudt!

http://politiken.dk/tjek/digitalt/computer/article 524892.ece

Anmeld

20. juni 2008

MorCamilla

Jeg har også modtaget den mail, sikke noget fis at skrive.. Jeg hader sådan nogle "sende videre" mails... 8(

Anmeld

20. juni 2008

Balderson

Åhhhh, den mail har jeg også fået.. Den kom direkte ned i min skraldespand..

Fatter ikke at folk hopper på de numre...

Har også prøvet at få en mail hvor de fortalte at jeg havde arvet en masse penge fra noget familie i afrika..

Hmmm, jeg har så ikke noget familie i afrika..

Det eneste jeg skulle for at få alle disse dejlige penge var bare lige at oplyse mit kontonummer til min bank...

Den blev også bare slettet hurtigere end man kunne sige Bøf....

Mvh

Anmeld

20. juni 2008

Christinahr

Balderson skriver:

Åhhhh, den mail har jeg også fået.. Den kom direkte ned i min skraldespand..

Fatter ikke at folk hopper på de numre...

Har også prøvet at få en mail hvor de fortalte at jeg havde arvet en masse penge fra noget familie i afrika..

Hmmm, jeg har så ikke noget familie i afrika..

Det eneste jeg skulle for at få alle disse dejlige penge var bare lige at oplyse mit kontonummer til min bank...

Den blev også bare slettet hurtigere end man kunne sige Bøf....

Mvh

Hehe, du ku ha snydt mig, der må da være lidt afrikaner i dig ?

Ja jeg har også fået en dem, men tænk over hvor mange der rent faktisk hopper på alligevel?!

Anmeld

26. juni 2008

Bamseboet :D

:)) nu er dette her i morgen danmark :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.