Lægen på Torsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

Patrick07

Skal til lægen på Torsdag (det er læge besøg uge 24-25) og nu han jeg ikke huske hvad det er der sker hehe..

Skal man give bold prøve og tisse prøve??

Og siger lægen noget om hvor stor han tror bebs er?? (uhh håber jeg)

På forhånd tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Risen

Patrick07 skriver:

Skal til lægen på Torsdag (det er læge besøg uge 24-25) og nu han jeg ikke huske hvad det er der sker hehe..

Skal man give bold prøve og tisse prøve??

Og siger lægen noget om hvor stor han tror bebs er?? (uhh håber jeg)

På forhånd tak for hjælpen

nej det er vist kun tisseprøve .. Med mindre de følger op på nogle komplikationer eller ligende ? .. .. Min læge gjorde vist og det var langt fra det jordmoderen sagde så ikke lyt for meget på hvad han/hun skønner til.. 

Anmeld

14. juni 2010

Patrick07

Risen skriver:

nej det er vist kun tisseprøve .. Med mindre de følger op på nogle komplikationer eller ligende ? .. .. Min læge gjorde vist og det var langt fra det jordmoderen sagde så ikke lyt for meget på hvad han/hun skønner til.. 

Oki super hehe.. det er fordi jeg først skal til jordmor i uge 30 hehe og må indrømme jeg er lidt spændt på hvor stor lillemanden ca. er nu

Anmeld

14. juni 2010

Risen

Patrick07 skriver:

Oki super hehe.. det er fordi jeg først skal til jordmor i uge 30 hehe og må indrømme jeg er lidt spændt på hvor stor lillemanden ca. er nu

Ih hvor spændende ! Kan godt forstå du glæder dig.. .. Det var da sent du skal til jordmoder er det ikke? .. Altså hvis det er første gang?

Anmeld

14. juni 2010

Patrick07

Risen skriver:

Ih hvor spændende ! Kan godt forstå du glæder dig.. .. Det var da sent du skal til jordmoder er det ikke? .. Altså hvis det er første gang?

Årh jamen det er også 2. gang også er det fordi den første graviditet forløb 100% som den skulle, så skal jeg ikke tjekkes så meget.. men heldigvis har JM sådan nogle åben konsultationer (staves) som man kan komme til hver fredag.. og da vi rejser til Italien i uge 29 vil jeg lige op og have tjekket maven i uge 27.. det syntes jeg at jeg selv lige har det bedst med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.