Jeg orker ikke mere fodbold.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2008

st

Kunne godt være jeg skulle lade mig fordybe i noget skønlitteratur i stedet for.

Tror jeg prøver biblioteket i morgen Anja, med dit forslag.

st

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2008

Stumpen

Tror ikke at du kan få den, den er temmelig ny og en fortsættelse til Jordens søjler.. Men jeg vil klart mene at du kan starte med uendelige verden og at den er noget bedre end jordens søjler.. Men den kan du sikkert få fat i, den kan sagtens læses..

Anmeld

19. juni 2008

Rasmine

Men hallo...
Først fodbold, så tennis, så cykling og så OL!

Så der er først lige gået hul på bylden jo.

What to do???

Anmeld

19. juni 2008

st

Ja og ikke at glemme det Formel 1 ræs der var i weekenden. Det fylder.

Hvad med om de gav kvinderne et marathon med nye afsnit af De desperate i stedet for kun om onsdagen. Det ville være alletiders.

Alt det sport er "grov løjer" (som vi siger i Jylland) :-)

st

Anmeld

19. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja jeg er glad for at jeg har en mand som bare hader fodbold :P Han aner ikke engang hvem der er landsholdstræner eller spiller 8D

Anmeld

19. juni 2008

Honningblomst

Nej, piger...det er da helt fantastisk med alt det god bold...ser det hver aften og nyder det. Men øv at tyskerne er foran...havde håbet på portugal...øv øv..
Knus Eva...som jo må være både mand og kvinde, som enlig...

Anmeld

19. juni 2008

Christinahr

Her er diskutionen omvendt, manden vil ikke se det, men jeg elsker det. Vi har lige fået sportskanal og jeg har stadig ikke fået armene ned :-)

Anmeld

20. juni 2008

MorCamilla

Jeg er en af dem der også gerne vil se fodbold... Tænk over det, lækre mænd (nogle af dem) render rundt med deres IQ skrevet på ryggen og slås om en boldt, og når de så før den sparker de den væk igen... Det er da underholdning.... hæ hæ... Ej det var bare min mors version af hvad fodboldt er... ;)
Men jeg kan godt li at se det må jeg indrømme... Selv om det er trist at Sverige er ude...

Knus fra Camilla.

Anmeld

20. juni 2008

Balderson

Piger, Kvinder, Damer...

Det er FODBOLD.... Der er ikke noget der er bedre :)

Hjemme hos os er det omvendt... Her er det mig der gerne vil se det og manden der ikke gider...

Vi har 50 kanaler og ud af dem vil jeg helst se Fodbold og Nyhederne :)

Mvh

Anmeld

20. juni 2008

Loggidut

fodbold og sport i fjerneren....+o(

det vildeste fodbold jeg ser, er den der reklame med at der er så meget kvinder ikke forstår, de er fede, men ellers...så hader jeg det pjat!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.