Så rundede et års dagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. juni 2010

Sujan

Ja 1 juni har vi prøvet et år på at blive gravide.. Det er rigtig hårdt når der ingenting sker.. Håbet virkelig det snart lykkes for os...

Vi snakker om at søge hjælp ved lægen men min kæreste tager til Sverige snart og arbejdet året ud og er hjemme ca. Hver anden weekend.. Så tror ikke lægen vil gå i gang med noget før til næste år da min kæreste jo ikke rigtig kan være med.. Så bliver hårdt at skulle udskyde det.. Men sådan er det jo.. Håber vi kan være dygtige og lave en baby selvom han ikke er hjemme så tit..

Så måske går der endnu et år før der sker noget.. :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Low

Sujan skriver:

Ja 1 juni har vi prøvet et år på at blive gravide.. Det er rigtig hårdt når der ingenting sker.. Håbet virkelig det snart lykkes for os...

Vi snakker om at søge hjælp ved lægen men min kæreste tager til Sverige snart og arbejdet året ud og er hjemme ca. Hver anden weekend.. Så tror ikke lægen vil gå i gang med noget før til næste år da min kæreste jo ikke rigtig kan være med.. Så bliver hårdt at skulle udskyde det.. Men sådan er det jo.. Håber vi kan være dygtige og lave en baby selvom han ikke er hjemme så tit..

Så måske går der endnu et år før der sker noget.. :-(

Op med hoved . I skal nok få jeres ønske barn .

Jeg sender lige en masse baby-støv til jer

Anmeld

14. juni 2010

AnneBJ

Sender masser af baby-støv og et kram i Jeres retning

Anmeld

14. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Øv hvor jeg kender den følelse.  Har selv prøvet i 2 år til okt.

Synes i skal gå til lægen selv om din kæreste rykker til Sverige - hvilket i faktisk ikke behøver fortælle lægen. For der går hurtigt en del måneder med udredning osv. Og ved mange af undersøgelserne er det dig som skal ligge krop til.

Håber i snart får jeres to streger.

Anmeld

16. juni 2010

Rsa

Det tog os præcis et år, før det lykkedes at blive gravid...

Og som i så mange andre tilfælde, var jeg ved at gå ud af mit gode skind. Var deprimeret over, hver måned at se det ikke var lykkedes.

Så jeg boykottede alt hvad der hedder, at tælle dage, tage ægløsningstests mm. For det gjorde mig bare led og ked.

Da jeg så gav slip på det og egentlig mentalt havde opgivet, så var den der  indenfor 1-2 måneder. Bedst som vi mindst forventede det.

Forstår det er svært at give slip på de opgivende tanker og frustartioner der følger med, at det bare ikke vil lykkedes. Og ved det er nemmere sagt end gjord, men prøv at slappe af omkring det at skulle være gravid - lad det gå sin gang. For når du slapper af, slaper din krop også af - stress gør det sværer at lykkedes. Ergo er en aflasppet krop og sind det bedste at brygge baby på

Pøj pøj

Vh. RSA 13 + 3

Anmeld

16. juni 2010

LinLin

og   for at det snart lykkes for Jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.