Say hello to my little friend...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2010

NoName

Velkommen til en Juhl mere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

L-Mortil3

Godt hun ikke bliver det tredje Juhl

Velkommen til Ditchen

Anmeld

14. juni 2010

oo

hvor er I søde allesammen  jeg tror ikke lige hun har fundet ud af hvordan siden fungerer, så det er derfor hun ikke har skrevet herinde hun er forresten ikke en Juhl, hun er en Sørensen

Anmeld

14. juni 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

hvor er I søde allesammen  jeg tror ikke lige hun har fundet ud af hvordan siden fungerer, så det er derfor hun ikke har skrevet herinde hun er forresten ikke en Juhl, hun er en Sørensen

Jeg tænkte det godt bagefter, at du vidst havde giftet dig til det rund-klingende navn hehe....

Nåh men så velkommen til en Sørensen da

og hun finder vel nok ud af siden før eller siden jo... Denne tråd forsvinder ikke ud i det blå jo. Så hun skal vel nok få sagt hej på et tidspunkt....

Men jeg synes da jeg har set hende rundt omkring... Det er måske bare mig der er lidt nick-name forvirret

Anmeld

14. juni 2010

Ni-ko-li-ne

hej Ditchen...

velkommen til.... lidt Juhl er godt men meget Juhl er meget godt;0)

Anmeld

14. juni 2010

wamse

Velkommen til søsteren din

Anmeld

14. juni 2010

B&J

velkommen til denne dejlige side

Anmeld

14. juni 2010

Bare mig..

Velkommen

Anmeld

14. juni 2010

oo

mariamiss6 skriver:

Jeg tænkte det godt bagefter, at du vidst havde giftet dig til det rund-klingende navn hehe....

Nåh men så velkommen til en Sørensen da

og hun finder vel nok ud af siden før eller siden jo... Denne tråd forsvinder ikke ud i det blå jo. Så hun skal vel nok få sagt hej på et tidspunkt....

Men jeg synes da jeg har set hende rundt omkring... Det er måske bare mig der er lidt nick-name forvirret

jep, jeg har giftet mig til Juhl, hun har giftet sig til Sørensen, min anden søster gifter sig snart til Hansen og min mor har giftet sig til Madsen...og min lillebror hedder Larsen meget forvirrende!!

Anmeld

14. juni 2010

mariamiss6

jep, jeg har giftet mig til Juhl, hun har giftet sig til Sørensen, min anden søster gifter sig snart til Hansen og min mor har giftet sig til Madsen...og min lillebror hedder Larsen meget forvirrende!!

Hehehehehe.... jeg har stadig både fars og mors navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.