6 måneder og kys

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. juni 2010

line melias mor

hej piger. jeg elsker at kysse min pige men hun vender hovedet hver gang. hun kan godt lide at blive kysset på mave pande hånd osv men munden det gider hun bare ikke. nogle der har erfaringer med hvornår deres børn gad at blive mysset på munden. syntes det er så hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

L.J.L

er det ikke først omkring 1 års tid når de sådan kan forstå hvad det betyder?

Men kender det godt, jeg kysser også konstant på Lauritz, og nu er han begyndt at tage mit hoved og sutte på min kind eller hage, hvad der er tættest, og så smeeeelter moren her

Anmeld

13. juni 2010

line melias mor

linselouise skriver:

er det ikke først omkring 1 års tid når de sådan kan forstå hvad det betyder?

Men kender det godt, jeg kysser også konstant på Lauritz, og nu er han begyndt at tage mit hoved og sutte på min kind eller hage, hvad der er tættest, og så smeeeelter moren her

nååååååhhh bliver helt rørt ihhhh glæder mig så meget

Anmeld

13. juni 2010

Laulund87

Hehe min datter er også 6 måneder og hun vender også hovedet væk hvis jeg prøver at kysse hende. Tror bare det er noget de gør

Anmeld

13. juni 2010

line melias mor

Laulund87 skriver:

Hehe min datter er også 6 måneder og hun vender også hovedet væk hvis jeg prøver at kysse hende. Tror bare det er noget de gør

det er så dejligt at hører det ikke kun er her

Anmeld

13. juni 2010

Laulund87

line melias mor skriver:

det er så dejligt at hører det ikke kun er her

Vi griner bare lidt af det..tror bare det er en refleks

Anmeld

13. juni 2010

Diana...

Hi hi det tror jeg er meget normalt  Her hjemme når jeg spørg Lucas om mor må få et møs kaster han sig tilbage og skubber mit hoved væk ha ha ha BANDIT. og sådan har det været længe  

Anmeld

13. juni 2010

DianaMalou

min datter Cecilie som meget snart (5½ måned) er 6 måneder elsker at blive kysset på munden , ja hun nærmest tungekysser mig , hendes tunge den farer rundt og ind og ud af hendes mund men sødt er det da ..

Anmeld

13. juni 2010

XXSS

line melias mor skriver:

hej piger. jeg elsker at kysse min pige men hun vender hovedet hver gang. hun kan godt lide at blive kysset på mave pande hånd osv men munden det gider hun bare ikke. nogle der har erfaringer med hvornår deres børn gad at blive mysset på munden. syntes det er så hyggeligt

Først efter et års tid, Olivia bliver 17 mdr nu og hun forstår det nu og ja vi giver altid især godnat møsser så dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.