Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
og så de sidste 2 hvor Michael og jeg skrev under på vores vielses attester i tirsdags
knus Anita
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Apples skriver: og så de sidste 2 hvor Michael og jeg skrev under på vores vielses attester i tirsdags knus Anita
Stort tillykke :) Og hvor er han bare blevet stor... Flotte knægt altså :)
Hvor er han skøn
Og stort tillykke til faren og moren med ægteskabsløfterne i tirsdags
JustAnotherName skriver: Hvor er han skøn Og stort tillykke til faren og moren med ægteskabsløfterne i tirsdags
I tirsdags??? Hihi dette indlæg er altså fra juni måned af
sarahb skriver: EJ HVOR VILDT, han er blevet sååååå stor.. Det er for længe siden vi har set ham..Og så stort tillykke med jeres vielse
EJ HVOR VILDT, han er blevet sååååå stor.. Det er for længe siden vi har set ham..Og så stort tillykke med jeres vielse
... og han er meget større nu for dette indlæg er fra juni måned af
Karo skriver: Rigtig mange gange tillykke herfra Hvor er han dog bare blevet stor hva
Rigtig mange gange tillykke herfra Hvor er han dog bare blevet stor hva
Hahaha, ej, hvor nollert. Dét havde jeg da godt nok ikke bemærket.Det indlæg her, må være gået uset forbi dengang det var nyt, og så først være kommet frem nu ....hvor vi så er flere, der fejlagtigt har troet, at det var nyoprettet ...Hehe, altså!
Sorry. Men så tillykke DA det var....Og smid endelig flere NYE billeder af din skønne knægt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128