... komme over hvor godt det går med min kolde tyrker! det er nu en uge siden jeg sidst har røget, og der har da været et par kritiske dage hvor jeg slet ikke har kunnet se nogen mening med at holde op, men de er (forhåbentlig) bag mig og jeg har det godt! vigtigere endnu er at jeg bare er superglad 
og for første gang i min karriere som mor føler jeg at tiden går alt, alt for stærkt. pigerne kan bare så meget! jeg skal lige vænne mig til at de rent faktisk forstår hvad man siger til dem. det er især lilja der er skrap på det område. hun har nogle stygge tænder på vej og her tidligere prøvede jeg alt muligt åndssvagt for at få hende til at åbne munden så jeg kunne se efter. intet virkede, og til sidst bad jeg hende bare om at åbne munden – og så gjorde hun det! (det ku du sgu bare have sagt, mor
)
og så når man siger til hende at hun skal kravle fint skifter hun med det samme fra hendes små kaninhop til at kravle normalt 
vi passer kat i øjeblikket – min gamle, for det ikke skal være løgn! det ville være synd at sige at han er ligeså begejstret for pigerne som de er for ham (de SKRIGER af glæde når de ser ham), men han har luret at når de sidder i højstolene kan de ikke nå ham og så lægger han sig ellers midt på gulvet og rigtig gør sig til. ellers gemmer han sig det meste af tiden. kan jeg sådan set godt forstå 
god aften allemand 
Anmeld