Jeg tror jeg er forelsket!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

Diana...

Mette88 skriver:

Hehe.. Hvor griner  jeg har hjemmelavet rullepølse i fryseren og smager hamre godt

Ej det må du ikke sige hvor bor du henne  hi hi 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

MetteMTH

Diana... skriver:

Ej det må du ikke sige hvor bor du henne  hi hi 

Hihi.. Jeg bor i struer Det er min mormor der har lavet den Det er er hun mega go' til

Anmeld

13. juni 2010

Diana...

Mette88 skriver:

Hihi.. Jeg bor i struer Det er min mormor der har lavet den Det er er hun mega go' til

Ej det ved jeg jo ikke engang hvor lægger IHH ha ha  

Jeg må til slagteren i morgen. 

Anmeld

13. juni 2010

Mor-til-asta-09

Diana... skriver:

Jeg har aldrig smagt det før og det er da HELT klart en fejl i min opdragelse ha ha. Og nu er den på sjælland og jeg er i jylland det er godt nok langt 

Hehe.. Er næsten sikker på du også kan få en hjemmelavet nede ved den lokale slagter men dog til den rigtige pris

Anmeld

13. juni 2010

Diana...

forældre-til-Asta skriver:

Hehe.. Er næsten sikker på du også kan få en hjemmelavet nede ved den lokale slagter men dog til den rigtige pris

Ja jeg bliver os nød til at tage til slagteren i morgen for det her det går bare ikke grrr så sidder jeg her med et stykke kyllinge filet altså det jo bare ikke det samme GRINER. 

Anmeld

13. juni 2010

Mor-til-asta-09

Diana... skriver:

Ja jeg bliver os nød til at tage til slagteren i morgen for det her det går bare ikke grrr så sidder jeg her med et stykke kyllinge filet altså det jo bare ikke det samme GRINER. 

Ha ha nej det kan bestemt ikke sammenlignes hehe

Anmeld

13. juni 2010

Diana...

forældre-til-Asta skriver:

Ha ha nej det kan bestemt ikke sammenlignes hehe

Nej det kan det godt nok ikke hi hi. 

Anmeld

13. juni 2010

klmf

Ha ha, så er man vist lige lidt gravid hva'? Kan du ikke få ham svigerfatter til at lave en ordentlig portion til fryseren til dig?? Det gør min mor med hendes hjemmelavede leverpostej - NØØØØØØØØØØØJ at tage sådan en op lørdag morgen og bage den til brunch, så er man i himlen

Anmeld

13. juni 2010

B&J

åhh kunne ikke lade vær med af smile dit inlæg fik mine smile muskler helt op til begge øre... hvor er du bare sød kan desværre ikke lig rullepølse så kan ikke dele din forelskelse desværre... men så kan du jo også få den for dig selv håber snart du smager den igen

Anmeld

13. juni 2010

Diana...

lotchen aka Charlotte skriver:

Ha ha, så er man vist lige lidt gravid hva'? Kan du ikke få ham svigerfatter til at lave en ordentlig portion til fryseren til dig?? Det gør min mor med hendes hjemmelavede leverpostej - NØØØØØØØØØØØJ at tage sådan en op lørdag morgen og bage den til brunch, så er man i himlen

Jo det tror jeg godt men der er bare SÅ lang tid til vi ser dem igen 

Ja hjemmelaver leverpostej har jeg heller aldrig smagt altså. Åhh tøj jeg overhoved det når jeg regere sådan ha ha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.