hvornår blev din/dine passet første gang.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

line melias mor

ØnskeBabyen2010 skriver:

da de var over 1 år.. syntes alt andet er for tidligt.. (ifølge min mening)

hvorfor hvis jeg må spørge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

line melias mor

Rosa skriver:

Jonathan blev passet i nat af min mor, og han er 7 uger i morgen. Vi havde simpelthen brug for en pause fra kolikken. Men jeg har da smadderdårlig samvittighed!!! Min mor har tidligere passet ham en aften herhjemme og et par timer en eftermiddag... Hun sender konstant MMS'er til mig så jeg kn se at han har det godt og sover sødt

det sidste du skal have er da dårlig samvittighed. et pusterum fra det hele gør jeg kun til bedre forældre. at blive passet af nogle tæt på en er godt for ens barn. i min familie vil de jo så gerne også være en del af vores barns liv og det er jo bare dejligt

Anmeld

13. juni 2010

Misa

Altså er ligeglad med hva andre gør.. de gør da self det der er bedst for deres børn.. men jeg syntes bare ikke det er det bedste for mine børn.. heldigveis er vi jo forskellige..  

Anmeld

13. juni 2010

lucas<3

jeg kom bare til og tænke på hvornår det var fortidligt,  og få sin børn passet. min kusine fik hendes dreng passet igår så drengen var ude ved farmoren fra eftermiddag til eftermiddag han er 3 uger gammel, fordi hun skulle på druk. det syns jeg er alt alt fortidligt.. men det syns hun ihvertfald ikke.

Anmeld

13. juni 2010

line melias mor

luppe-laban skriver:

jeg kom bare til og tænke på hvornår det var fortidligt,  og få sin børn passet. min kusine fik hendes dreng passet igår så drengen var ude ved farmoren fra eftermiddag til eftermiddag han er 3 uger gammel, fordi hun skulle på druk. det syns jeg er alt alt fortidligt.. men det syns hun ihvertfald ikke.

det jo det vi er så forskellige og jeg ville absolut ikke se anderledes på hende. jeg ved hvor hårdt og en stor omvæltning det er at blive mor. hvis hun havde brug for et pusterum der så er det da fint hun kan komme ud og hygge sig. det er måske lidt lang tid at skulle være væk fra sit barn men så længe det ikke sker hver weekend syntes jeg det er okay. ville personligt selv aldrig kunne gøre det så tidligt og så lang tid

Anmeld

13. juni 2010

NinaNymannMadsen

asta maria var en 3 måneder da hun første gang blev passet i 2 timer af farmor, og hun blev for aller første gang passet ude hvor hun skulle sove der også den 5 juni i år og hun bliver 1 år om 13 dage.

Anmeld

13. juni 2010

LRJ

julie blev passet første gang ude i 4-5 timer som 8 uger gammel af Farmor og Opa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.