Läckberg-fans...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. juni 2010

Kloster

Hej.

Nu er jeg blevet færdig med Havfruen. Den havde en overraskende slutning. Både for selve historien, men også for hovedpersonerne.

Jeg har efterhånden læst alle Läckberg's bøger og er noget i tvivl om, hvilken en, jeg synes er bedst. Jeg synes de alle gør indtryk på mig - på hver deres måder. Jeg ved, at de bøger, der har med børn at gøre, rør mig meget, men er det fordi de er bedst ell fordi det er børn?!

Hvad synes I, kære Läckberg-fans? Hvad tanker gør I jer? Hvilken bog er bedst?

Og ikke mindst.... Hvad læser I efter Havfruen, inden den nye bog kommer? (hedder den ikke Fyrtårnet, Fyrmesteren, Fyrtøjer????)

Jeg tror jeg skal igang med Mari Jungsted's 2. bog: I den stille nat. De bøger er meget lig Läckberg, synes jeg.

Hvad læser I??

VH Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Stumpen

Isprinsessen: God

Prædikanten: suveræn

Stenhuggeren: God

Ulykkesfuglen: skuffende

Tyskerungen: god

Havfruen: suveræn.....

Men hvorfor de rør mig som de rør mig, det ved jeg ikke.. Tror det kommer an på hvor meget hun formår at få mig til at leve mig ind i historierne..

Siden har jeg læst "hypnotisøren" af Lars Kepler , "primetime" af Liza Marklund og er i gang med "svinehunde" af Lotte og Søren Hammer

Anmeld

13. juni 2010

AnneBJ

Kloster skriver:

Hej.

Nu er jeg blevet færdig med Havfruen. Den havde en overraskende slutning. Både for selve historien, men også for hovedpersonerne.

Jeg har efterhånden læst alle Läckberg's bøger og er noget i tvivl om, hvilken en, jeg synes er bedst. Jeg synes de alle gør indtryk på mig - på hver deres måder. Jeg ved, at de bøger, der har med børn at gøre, rør mig meget, men er det fordi de er bedst ell fordi det er børn?!

Hvad synes I, kære Läckberg-fans? Hvad tanker gør I jer? Hvilken bog er bedst?

Og ikke mindst.... Hvad læser I efter Havfruen, inden den nye bog kommer? (hedder den ikke Fyrtårnet, Fyrmesteren, Fyrtøjer????)

Jeg tror jeg skal igang med Mari Jungsted's 2. bog: I den stille nat. De bøger er meget lig Läckberg, synes jeg.

Hvad læser I??

VH Kloster

Jeg er ikke faldet for Läckbergs bøger endnu, til gengæld har jeg pløjet samtlige jungstedt og går og glæder mig til at åbne den nyeste - så glæd du dig bare til dem.

Ellers kan jeg også godt lide Sara blædel!

Anmeld

13. juni 2010

Stumpen

AnneBJ skriver:

Jeg er ikke faldet for Läckbergs bøger endnu, til gengæld har jeg pløjet samtlige jungstedt og går og glæder mig til at åbne den nyeste - så glæd du dig bare til dem.

Ellers kan jeg også godt lide Sara blædel!

Jeg har hendes første 4 til at stå inde på hylden.. Glæder mig til at tage fat i dem

Sara Blædel har jeg ikke været så imponeret over inden den sidste nye kom "hævnens gudinde" Hold da op den var fantastisk..

Anmeld

13. juni 2010

AnneBJ

Stumpen skriver:

Jeg har hendes første 4 til at stå inde på hylden.. Glæder mig til at tage fat i dem

Sara Blædel har jeg ikke været så imponeret over inden den sidste nye kom "hævnens gudinde" Hold da op den var fantastisk..

Jeg synes så netop at de 2 første var mest fantastiske, men har også læst de nyeste med glæde Jeg har faktisk også forsøgt at gå i gang med den første läckberg et par gange, ved ikke hvorfor det ikke helt er lykkes..

Anmeld

13. juni 2010

Kloster

Hvad handler Blædel's bøger om? Har fået et indtryk af, det har meget med stoffer og prostitution at gøre.

Anmeld

13. juni 2010

AnneBJ

Kloster skriver:

Hvad handler Blædel's bøger om? Har fået et indtryk af, det har meget med stoffer og prostitution at gøre.

Det er heller ikke helt forkert

Anmeld

13. juni 2010

Jeamou

AnneBJ skriver:

Jeg synes så netop at de 2 første var mest fantastiske, men har også læst de nyeste med glæde Jeg har faktisk også forsøgt at gå i gang med den første läckberg et par gange, ved ikke hvorfor det ikke helt er lykkes..

Har det ligesom dig - Läckbergs første Isprinsessen har været svær at komme i gang med, men til gengæld er de andre vildt gode! Er netop i gang med havfruen - den er altså og lidt træg at komme i gang med, først her halvvejs er jeg blevet rigtig fanget...

Shhh.... I siger ikke hvad den ender med!

Anmeld

13. juni 2010

Kloster

Jeamou skriver:

Har det ligesom dig - Läckbergs første Isprinsessen har været svær at komme i gang med, men til gengæld er de andre vildt gode! Er netop i gang med havfruen - den er altså og lidt træg at komme i gang med, først her halvvejs er jeg blevet rigtig fanget...

Shhh.... I siger ikke hvad den ender med!

Sshsss... Nej man skal ikke fortælle slutningen, men ihh hvor jeg glæder mig til den næste...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.