Hvad sker der for Pia R...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2008

Loggidut

noget med et cornflækker-indlæg, hvor folk virkelig lod deres sande jeg skinne igennem...det indlæg ændrede hele mit syn på jer alle sammen...og heldigvis for det.

kan du huske det indlæg?

det omhandlede en som pludselig blev skide træt af altid at høre på andre som kun havde mærketøj til deres børn, og om at de andres børn altid var pæne og rene, og om at de andres børn aldrig skreg når man købte ind, o.s.v...

jeg kan huske det indlæg som var det igår, og det åbnede virkelig mine øjne op for hvad de andre i gruppen egentlig bestod af!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2008

Rasmine

Sloggi; du skal nok definere "cårnflækker"!
:)

Anmeld

20. juni 2008

Loggidut

lol bacon...tror du ikke de fleste ved hvad en cornflækker mom er?

En cornflækker mom, er taget fra ordet cornflakes-mor...altså hende der altid er med i cornflakes reklamerne!
Det er også hende der aldrig har misfarvet tænder, og som selv om hun har tre unger i alle aldre aldrig har haft en plet på hendes blomstret kjole, det er også hende , hvis mand, elsker børnene, og tager sin tørn med dem hver dag.
Selv om en cornflækkermom altid har styr på hendes hus, og rengøring, så er hun aldrig træt, hun er frisk og udhvilet, og signalere overskud, som var det en drøm.

Hendes børn skændes aldrig, og de smiler konstant, hvis bare de kan få lov til at få serveret cornflakes hver dag!

En cornflækker, er også en der har styr på økonomien, og familielivet er i top, og selv om alt altid er i orden hos hende, så har hun da altid overskud til at bage en kage til de nye naboer...som altid er smilende og venlige, for de skal jo bo ved siden af en overskudsagtig cornflækker.

det er ca. det jeg betegner en cornflækker for at være...og det er så lige nøjagtig aldrig det jeg er...

knus fra sloggi, som lige nu trænger til et bad, for hun har pletter på tøjet og lugter af nystegte frikadeller under armene...(?)

blir sgu da helt lækkersulten +o(

ps/ solen skinner jo forresten også altid over et cornflækker-hus

Anmeld

20. juni 2008

Rasmine

PS:
Hun har heller ikke den der delle på maven, som alle vi andre ikke-cårnflækkere har.
Og så bager hun, hver dag, og laver lækre middage, og smiler blot når manden siger: "Jeg tager lige på golfbanen, igen"

Mette - ej cårny

Anmeld

20. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Nå det er det de hedder :P Sådan en kender jeg. Hun har en pige på 2 år og en dreng på 6 mdr. Hendes hus er altid helt rent 8( Hendes krop ligner en barbiedukke og der er ingen poser under øjnene. Hun læser og har lige været til eksamen og fik 10. Hun er altid pæn i tøjet og smiler. Køkkenet dufter altid af noget lækkert. Hendes mand er selvstændig og er en ørn til at hjælpe med børnene. Han er forøvrigt en steg ;)

Og det er også selvom man kommer på uanmeldt besøg. :P

Anmeld

20. juni 2008

Loggidut

ja ja...det er sådan en....jeg kan ikke forstå hvordan sådan en cornflækker kan ose af glæde...for hun må sgu være et ensomt menneske...

lol...en truet dyreart..lol

knus fra sloggi, anti-cornflækker!
(nu med delle på maven, tak Bacon (L))

Anmeld

20. juni 2008

Rasmine

HVORDAN GØR DE DET??? Hvordan får de tid til at være lækre og smarte, samtid med at deres hus skinner, og ungerne ikke har jord under neglene? Hvis nogen kom på uanmeldt besøg her, ville jeg starte med at sige: "Nej nej, du forstyrrer ikke, jeg skulle bare lige til at støvsuge" (Selvom ens plan egentlig var at tage en morfar på sofa'en... :$ )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.