Ferie i Århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. juni 2010

Mor-til-asta-09

Hej alle i dejlige tøser.

Vi skal til århus i uge 27 og bo på hotel, Og derfor vil vi høre om der er nogle af jer der har nogle ting i synes vi skal se.

Vi er ikke til museer. Det vi har i tankerne indtil videre er den gamle by, tivoli friheden også evt kattegat centret. Nogle der kan hjælpe..

På forhånd tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Munder

Hvis I vil køre til Djursland, skulle I prøve Skandinavisk dyrepark, det er en rigtig god oplevelse.

http://www.skandinaviskdyrepark.dk/?gclid=CPvDxM-onaICFZIs3godwmLIyQ

Dorte

Anmeld

13. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

I skal da køre ud til Moesgaard strand (eller tage 6'eren derud) og gå en tur Og så skal I spise brunch på Ygdrasil på Klostergade!

Anmeld

13. juni 2010

Bebsen

Er Skandinavisk Dyrepark den samme som Ree park? For Ree-park synes ihvertfald jeg er super

Djurs sommerland ville os være et forslag fra mig...

Hvad med Aros? Ved ikke om de har "børnevenlig" udstillinger nu, men ham den kæmpe dreng er da en oplevelse for både store og små

Anmeld

13. juni 2010

Munder

Bebsen skriver:

Er Skandinavisk Dyrepark den samme som Ree park? For Ree-park synes ihvertfald jeg er super

Djurs sommerland ville os være et forslag fra mig...

Hvad med Aros? Ved ikke om de har "børnevenlig" udstillinger nu, men ham den kæmpe dreng er da en oplevelse for både store og små

Det ved jeg faktisk ikke, vi har ikke været i Ree park.

Det jeg synes der er fasinerende ved Skandinavisk Dyrepark er, at der kun er dyr fra Skandinavien. Det er ret spændende, og så er parken rigtig godt indrettet.

Anmeld

13. juni 2010

Bebsen

Okaaay, så tror jeg ikke det er det samme, i Ree park er det mest "exotiske" dyr... Men synes stadig den os er et besøg værd

Anmeld

13. juni 2010

1977

Profilbillede for 1977
Bebsen skriver:

Okaaay, så tror jeg ikke det er det samme, i Ree park er det mest "exotiske" dyr... Men synes stadig den os er et besøg værd

Ree-park er Ebeltoft zoo  og har intet med skandinavisk at gøre. 

Til trådstarter: Ja Moesgaard er et besøg værd. Selvom i ikke er til museum, så tag et smut på naturhistorisk. Det koster næsten ikke noget og er ikke så stort, men hyggeligt. Og jeg vil da gerne give en kop kaffe

Anmeld

13. juni 2010

Mor-til-asta-09

Rigtige gode forslag til alle..

Vil rigtig gerne i en dyrepark med asta, hun er kun 10 mdr.. men tror hun får meget ud af det alligevel

Modtager gerne andre forslag, som samtidig er børnevenlig.

Vi synes ikke at djurs sommerland er noget for os, da vi har fårup sommerland ca. 20 min fra os. Så det er nok for meget hjemme

Anmeld

13. juni 2010

Stumpen

Vi var både i Ree park og scandinavisk dyrepark sidste år og synes bestemt at Ree Park var den bedste...  Men ellers kender jeg ikke så meget til egnen derovre udover djurs sommerland og Ikea

Anmeld

13. juni 2010

Mor-til-asta-09

Stumpen skriver:

Vi var både i Ree park og scandinavisk dyrepark sidste år og synes bestemt at Ree Park var den bedste...  Men ellers kender jeg ikke så meget til egnen derovre udover djurs sommerland og Ikea

Ha Ha. Ikea er nok ikke lige noet for os, da det lige er åbnet i aalborg  Men godt forslag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.