Nogen som har læst litteraturhistorie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. juni 2010

Mettemus

Jeg er fuldstændig klar over at dette er noget af et long shot, men prøver alligevel:

Jeg skal på tirdags forsvare min bacheloropgave (litteraturhistorie om Amalie Skram og Sædelighedsfejden), men er simpelthen fuldstændig tom for ideer til hvad jeg skal tage fat på. Derfor tænkte jeg, om der måske var nogen der havde et par friske øjne at kaste på opgaven og tid til en enkelt gennemlæsning for derefte at komme med en eller anden form for respons?

Klem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Dictes mor

Hej Mette,
Jeg har læst litteraturhistorie i Århus også, men jeg ved jo ikke, hvor behjælpelig jeg kan være, og med en lille i huset er det måske lidt svært at nå at læse en hel opgave igennem, men jeg vil da gerne give det et forsøg, men kan ikke love noget.

Knus Camilla

PS. Hvornår startede du på studiet? Jeg tænker bare om vi har gået der sammen eventuelt.

Anmeld

13. juni 2010

Mettemus

Majastina skriver:

Hej Mette,
Jeg har læst litteraturhistorie i Århus også, men jeg ved jo ikke, hvor behjælpelig jeg kan være, og med en lille i huset er det måske lidt svært at nå at læse en hel opgave igennem, men jeg vil da gerne give det et forsøg, men kan ikke love noget.

Knus Camilla

PS. Hvornår startede du på studiet? Jeg tænker bare om vi har gået der sammen eventuelt.

Hej,

Jeg læser egentlig nordisk hvor litteraturhistorie er en af fagene vi har kunnet skrive opgave i. Jeg har sidefag i historie og derfor gav det mest mening at skrive i litteraturhistorie, syntes jeg.

Jeg vil gerne sende dig min opgave, og hvis du ikke når at læse den igennem så er det helt fint, men gør du ville det bare være dejligt!

Klem

Anmeld

13. juni 2010

Dictes mor

Mettemus skriver:

Hej,

Jeg læser egentlig nordisk hvor litteraturhistorie er en af fagene vi har kunnet skrive opgave i. Jeg har sidefag i historie og derfor gav det mest mening at skrive i litteraturhistorie, syntes jeg.

Jeg vil gerne sende dig min opgave, og hvis du ikke når at læse den igennem så er det helt fint, men gør du ville det bare være dejligt!

Klem

Jeg sender med mailadresse

Anmeld

13. juni 2010

oo

Hej hej

ja, jeg læser jo litteraturvidenskab. har været til eksamen i Amalie Skram og sidder p.t. og forbereder mundtlig eksamen i sædelighedsfejden til imorgen jeg vil gerne læse den, hvis jeg kan presse det ind, hvis jeg må?

min email er: trinevictoria@hotmail.com

Anmeld

13. juni 2010

Dictes mor

Så er du i trykke hænder, for Trine ved virkelig, hvad hun snakker om!

Anmeld

13. juni 2010

Mettemus

Tjuhl skriver:

Hej hej

ja, jeg læser jo litteraturvidenskab. har været til eksamen i Amalie Skram og sidder p.t. og forbereder mundtlig eksamen i sædelighedsfejden til imorgen jeg vil gerne læse den, hvis jeg kan presse det ind, hvis jeg må?

min email er: trinevictoria@hotmail.com

Opgave sendt - enjoy

Held og lykke med i morgen!

Anmeld

13. juni 2010

Mettemus

Majastina skriver:

Dejligt, for føler mig pt rimelig meget på herrens mark!

Anmeld

13. juni 2010

oo

Majastina skriver:

orv! det håber jeg da!!

Anmeld

13. juni 2010

Mettemus

Tjuhl skriver:

orv! det håber jeg da!!

Det ville i hvert fald være skønt hvis du gad kigge den hurtigt igennem. Hvis du ikke har tid er det helt ok, så må du selvfølgelig bruge den hvis du kan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.