helt alene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. juni 2010

oo

ja...ikke endnu, men det blir jeg snart. Søren har nemlig fået en billet af mig i fødselsdagsgave til Guns n Roses koncerten i Aalborg imorgen aften (jeg var jo mere eller mindre tvunget til at give ham den, da han gav mig billet til Tori Amos i operaen til min fødselsdag sidste år ), så han kører til aalborg i aften for at mødes med to rigtig gode venner han har kendt siden de gik i gymnasiet i...Aalborg.

jeg kan godt mærke det er ved at udvikle sig til en stoddertur - altså nu er de jo ikke rigtige stoddere overhovedet, men turen blev lige forlænget med en dag...han ville oprindeligt være kørt op imorgen. de to andre, der begge hedder Rune, er pludselig blevet til Bødker og Kiehn (deres efternavne) og der er planlagt tur i Gaden efter koncerten imorgen aften for "vi kan jo ikke bare tage hjem og sove, hvis vi kan drikke bajere med Axl!!!!"

jeg er overhovedet ikke nervøs, og har aldrig været det, over at sende Søren afsted på den måde. jeg har aldrig været i tvivl om, at han ikke ville lave løjer med andre damer eller noget som helst. men alligevel...gravid som jeg jo er...endte jeg med at tude lidt inden vi skulle sove igår for "hvad nu hvis du kommer hjem og ikke elsker mig meeeeeeere" (tsk tsk). Søren kunne ikke helt lade være med at grine, men han havde også pli nok til at give mig et kram og sige "du ved jo godt, at Bødker ville losse mig hårdt i bollerne hvis jeg nogensinde glemte at det er dig jeg skal være sammen med"

så om snart kører han afsted og så er jeg heeeeelt alene i en stormfuld skov, uhuuuu! med August og babyen selvfølgelig, men alligevel!! jeg skal heldigvis læse rigtig meget til eksamen, jeg skal op imorgen klokken 14 og har endnu en onsdag (den sidste!!) klokken 13. så jeg ved udmærket hvad jeg skal lave...og ellers har jeg Herbjørg Wassmos nye "hundrede år" liggende (jaja, jeg HAR snydt og læst i den allerede).

så jeg er alene til tirsdag aften...hvad med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Barbamama

Søren har altså bare altid de BEDSTE kommentarer!!!!

Jeg skal ikke det store. Arbejd arbejd, Og måske skal jeg til zumba på tirsdag. Jeg har været til det to gange nu og det er helt fantastisk. I går havde jeg min mor med. Det var rigtig hyggeligt! Det er noget man kan blive ret afhængig af. I går aftes var min mor og hendes kæreste så til spisning hos os og det ene grineflip afløste det andet og de drak lidt for meget rødvin. Ha ha ha. Og jeg er jo som sædvanlig total ædru så når de andre er lidt fulde synes jeg de er meget fulde. Men så havde jeg da noget at grine af

Anmeld

13. juni 2010

Jules

Ihhh Trine... Du skulle have taget med herop :) Så kunne jeg have underholdt dig også kunne jeg slippe for de kedelige hovedrengøringspligter de næste par dage står på...Hihi

Anmeld

13. juni 2010

oo

michella80 skriver:

Søren har altså bare altid de BEDSTE kommentarer!!!!

Jeg skal ikke det store. Arbejd arbejd, Og måske skal jeg til zumba på tirsdag. Jeg har været til det to gange nu og det er helt fantastisk. I går havde jeg min mor med. Det var rigtig hyggeligt! Det er noget man kan blive ret afhængig af. I går aftes var min mor og hendes kæreste så til spisning hos os og det ene grineflip afløste det andet og de drak lidt for meget rødvin. Ha ha ha. Og jeg er jo som sædvanlig total ædru så når de andre er lidt fulde synes jeg de er meget fulde. Men så havde jeg da noget at grine af

årh mand, jeg tager det overhovedet ikke særlig pænt at være den eneste ædru i selskabet  meeeeeen, alt for babyen, jo! så spiser jeg lidt for meget chokolade og synder den vej rundt istedet

det der zumba lyder så crazy!!

Anmeld

13. juni 2010

oo

Jules skriver:

Ihhh Trine... Du skulle have taget med herop Så kunne jeg have underholdt dig også kunne jeg slippe for de kedelige hovedrengøringspligter de næste par dage står på...Hihi

haha, ja, det kunne dælme ha været hyggeligt!!  men der er jo eksamen imorgen - SUK!

Anmeld

13. juni 2010

Jules

Tjuhl skriver:

haha, ja, det kunne dælme ha været hyggeligt!!  men der er jo eksamen imorgen - SUK!

Ja okay :) Det er jo noget vigtigere... hihi.

Anmeld

13. juni 2010

mifune

Argh, he he, jeg ved godt hvordan det der er. Selv om man stoler på sin kære hundre prosent, så går hormonerne litt bananas når man sådan skal sende sin kæreste afsted nogle dage. Min egen er i Berlin til tirsdag aften, og det var ikke uden tårer jeg sendte ham afsted heller. Men så må jeg ligsom grine lit bagefter for jeg ved jo godt at det er fordi jeg er helt hormonella at jeg hulker.

Ligsom jeg tudede da jeg så Jaws i går aftes. Jeg måtte se den efter at have set tema om hajer på Dr2. Så satt jeg her da , alene med et stykke sjokoladekake og tudede over når hajen spiste drengen som plaskede rundt på luftmadrass. Hvorfor skulle jeg da osse se den film lige nu

Anmeld

13. juni 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

årh mand, jeg tager det overhovedet ikke særlig pænt at være den eneste ædru i selskabet  meeeeeen, alt for babyen, jo! så spiser jeg lidt for meget chokolade og synder den vej rundt istedet

det der zumba lyder så crazy!!

He he he. Det er heller ikke altid jeg tager det pænt. Nogle gange synes jeg bare folk er VILDT åndssvage og kan ikke vente til vi skal hjem, men sådan er det jo at være "hellig". He he...

Og det der zumba er bare alt for godt! Tror jeg bliver afhængig, men jeg elsker også at danse!

Anmeld

13. juni 2010

anna-jonas

Ååååhhhhhhh..........hvem der bare kunne få lidt alene tid. Læste sgu' gerne eksamensstof, for at få huset lidt for mig selv. Nyd det, Trine...........og held og lykke med de forestående eksaminer.

Anmeld

14. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

ja...ikke endnu, men det blir jeg snart. Søren har nemlig fået en billet af mig i fødselsdagsgave til Guns n Roses koncerten i Aalborg imorgen aften (jeg var jo mere eller mindre tvunget til at give ham den, da han gav mig billet til Tori Amos i operaen til min fødselsdag sidste år ), så han kører til aalborg i aften for at mødes med to rigtig gode venner han har kendt siden de gik i gymnasiet i...Aalborg.

jeg kan godt mærke det er ved at udvikle sig til en stoddertur - altså nu er de jo ikke rigtige stoddere overhovedet, men turen blev lige forlænget med en dag...han ville oprindeligt være kørt op imorgen. de to andre, der begge hedder Rune, er pludselig blevet til Bødker og Kiehn (deres efternavne) og der er planlagt tur i Gaden efter koncerten imorgen aften for "vi kan jo ikke bare tage hjem og sove, hvis vi kan drikke bajere med Axl!!!!"

jeg er overhovedet ikke nervøs, og har aldrig været det, over at sende Søren afsted på den måde. jeg har aldrig været i tvivl om, at han ikke ville lave løjer med andre damer eller noget som helst. men alligevel...gravid som jeg jo er...endte jeg med at tude lidt inden vi skulle sove igår for "hvad nu hvis du kommer hjem og ikke elsker mig meeeeeeere" (tsk tsk). Søren kunne ikke helt lade være med at grine, men han havde også pli nok til at give mig et kram og sige "du ved jo godt, at Bødker ville losse mig hårdt i bollerne hvis jeg nogensinde glemte at det er dig jeg skal være sammen med"

så om snart kører han afsted og så er jeg heeeeelt alene i en stormfuld skov, uhuuuu! med August og babyen selvfølgelig, men alligevel!! jeg skal heldigvis læse rigtig meget til eksamen, jeg skal op imorgen klokken 14 og har endnu en onsdag (den sidste!!) klokken 13. så jeg ved udmærket hvad jeg skal lave...og ellers har jeg Herbjørg Wassmos nye "hundrede år" liggende (jaja, jeg HAR snydt og læst i den allerede).

så jeg er alene til tirsdag aften...hvad med jer?

hi hi.... ja man får mange gravide tanker... fnis;0)

det klarer du i stiv arm Trine! August og baby Juhl passer på dig;0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.