ØV !! At glæde sig :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. juni 2010

o1Mutte

Her for 2½ måned siden ca blev der født en hvid killing. Jeg har ALTID ønsket mig en hvid killing og denne her var bare PERFEKT.
Det er en hunkat og hun er født og opvokset inden for. 100% indekat, lige som min egen. Killingen blev afsat til mig, og jeg begyndte at glæde mig mere og mere som tiden gik. Den skulle hedde Tequila. Har fået masser af billeder og har lagt billeder ind på facebook osv.

Jeg skulle hente den den 9/7.

Men fik så en besked idag. :

Jeg må desværre meddele dig, at min datter ikke vil af med killingen alligevel. Hun er blevet alt for glad for den. Det er jeg ked af på dine vegne.
Jeg håber du finder en anden i stedet for.
Undskyld ulejligheden.

Mvh XXXX

Jeg blev PI**E sur. Kunne forstå det hvis datteren var en lille pige, men hun er 18 år. :s
Amen altså så skal man jo ikke love den væk, hvis man ikke kan gå af med den alligevel. Blev sur og skuffet. Det er virkelig svært at finde en hvid kat. Har kigget og kigget i 2 år nu. Men enten er de allerede afsat, eller så er de ude katte. Rigtig øv altså.

Bare et lille ØV indlæg fra mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Øv det synes jeg godt nok ikke sælger kunne være bekendt

Man knytter sig jo til dyret inden man får det hjem, så kan godt forstå at du er gal og skuffet.

Håber du snart finder en anden sød (hvid)kat.

Skal det være en racekat eller er det ligemeget?

Stort knus

Anmeld

13. juni 2010

Koen.

ej, det var da noget mærkeligt noget Og ja som du selv skriver at sevfølgelig var det okay hvis det var en lille pige, men hun er sq da en voksen kvinde! Helt ærlig

Du får lige et kæmpe Og så håber jeg du har heldet med dig, og finde den perfekte lille misser!

Anmeld

13. juni 2010

Jeg kiggede lige og fandt denne lille skønhed...

http://www.dba.dk/norskskovkatte-ups/id-66771353/

Anmeld

13. juni 2010

o1Mutte

Alexis skriver:

Øv det synes jeg godt nok ikke sælger kunne være bekendt

Man knytter sig jo til dyret inden man får det hjem, så kan godt forstå at du er gal og skuffet.

Håber du snart finder en anden sød (hvid)kat.

Skal det være en racekat eller er det ligemeget?

Stort knus

Bare en alm huskat så er jeg glad.

ja har virkelig glædet mig til at skulle hente den. Blev mega skuffet. ØV

Anmeld

13. juni 2010

o1Mutte

lillespurv19 skriver:

ej, det var da noget mærkeligt noget Og ja som du selv skriver at sevfølgelig var det okay hvis det var en lille pige, men hun er sq da en voksen kvinde! Helt ærlig

Du får lige et kæmpe Og så håber jeg du har heldet med dig, og finde den perfekte lille misser!

Nemlig og hun har 7 katte i forvejen. Så kunne hun jo ha meldt ud fra starten at det ikke er sikkert at de vil af med den.

Anmeld

13. juni 2010

o1Mutte

Alexis skriver:

Jeg kiggede lige og fandt denne lille skønhed...

http://www.dba.dk/norskskovkatte-ups/id-66771353/

uh ja den er dejlig

Men syntes bare at det er ret langt at køre. bor oppe i nordjylland.

Anmeld

13. juni 2010

Bare en alm huskat så er jeg glad.

ja har virkelig glædet mig til at skulle hente den. Blev mega skuffet. ØV

Ikke særlig søde gjort af dem.

Mon ikke man kan få en aftale i hus med sælger? Om transport af sådan en sød kattekilling? Måske tager de selv til Jylland ind imellem. Synes godt nok den er kær.

Anmeld

13. juni 2010

o1Mutte

Alexis skriver:

Ikke særlig søde gjort af dem.

Mon ikke man kan få en aftale i hus med sælger? Om transport af sådan en sød kattekilling? Måske tager de selv til Jylland ind imellem. Synes godt nok den er kær.

Måske, det er da værd at prøve Jeg kørte gerne den tur, men det er nok mere min kæreste der er problemet

Anmeld

13. juni 2010

Koen.

o1Mutte skriver:

Nemlig og hun har 7 katte i forvejen. Så kunne hun jo ha meldt ud fra starten at det ikke er sikkert at de vil af med den.

ja synes jeg bestemt os, alt andet er jo og tage pis på folk! og når hun har 7 i forvejen, er det ikke ligefrem fordi hun havde brug for en til, til "samlingen"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.