Heeej risen ;d tillykke med dagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

DK

Tillykke med dagen! Hvor spændende med evt. ekstra planer! vi glæder os til opdateringer senere!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Low

Risen skriver:

Ja det er helt super.. Er meget spændt på om kæresten har lavet ekstra planer for idag.. Vi var nemlig inde og kigge på ringe for nogle uger siden.. Det var ham som sagde kom vi skal lige herind.. Så tænker om det er måske er i dag han smider spørgsmålet ?! .. Men tør ikke håbe for meget.. 

Uhh det kunne da være dejligt . Ellers gør han det når du har født  

Anmeld

13. juni 2010

Risen

Low skriver:

Uhh det kunne da være dejligt . Ellers gør han det når du har født  

Ja, jeg tænker også enten idag, fødsel eller barnedåb? .. Tror mest på barnedåb, men man kan jo aldrig være helt sikkert på hvad den mand går med i tankerne.. hehe.. Han  overrasker mig gang på gang.. 

Anmeld

13. juni 2010

Low

Risen skriver:

Ja, jeg tænker også enten idag, fødsel eller barnedåb? .. Tror mest på barnedåb, men man kan jo aldrig være helt sikkert på hvad den mand går med i tankerne.. hehe.. Han  overrasker mig gang på gang.. 

Hvor er det da hyggeligt . Og det må være rart med en mand som stadig kan overraske en så hverdagen ikke bliver det samme hele tiden

Anmeld

13. juni 2010

Low

Risen skriver:

Hvor er det da hyggeligt . Og det må være rart med en mand som stadig kan overraske en så hverdagen ikke bliver det samme hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.