Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Smukke smukke øjne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NØJJJJ MICHELLA!!!
Hun er da bare sød og så smuk! Hold da fast nogle flotte øjne!
Og det dejligste troldehår
TbCp skriver: NØJJJJ MICHELLA!!! Hun er da bare sød og så smuk! Hold da fast nogle flotte øjne! Og det dejligste troldehår
Tak Tina. Ja jeg synes også bare der er mange gode billeder! Min smukke tøs Jeg er så glad for at min mors kæreste har taget alle de billeder!
Årgh,den søde,smukke pige og hendes mor.Super gode billeder
Ajj, hvor er der bare mange gode imellem. Hun er da bare en køn lille pige.Sikke lange smukke vipper (foto 5). Og det skønneste kønne lille ansigt Jeg er især vild med billede 9 og 10, og så det allersidste
FANTASTISK! blev helt glad af at se de smukke billeder kan særligt godt lide billede 2
Pernilleh skriver: Årgh,den søde,smukke pige og hendes mor.Super gode billeder
Taaak
JustAnotherName skriver: Ajj, hvor er der bare mange gode imellem. Hun er da bare en køn lille pige.Sikke lange smukke vipper (foto 5). Og det skønneste kønne lille ansigt Jeg er især vild med billede 9 og 10, og så det allersidste
Tak Ja dem kan jeg også rigtig godt lide!
Milka skriver: FANTASTISK! blev helt glad af at se de smukke billeder kan særligt godt lide billede 2
Ja det kan jeg også. Synes det er dejligt at se på billeder at man kan se hvor meget jeg holder af hende.
Det må så være verdens længste øjenvipper Wauw...suuuk...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128