Mff svær at arbejde med..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. juni 2010

molle85

Jeg tar hatten af for alle jer der laver så flotte kager

Hold da op det MFF er svært at arbejde med..

Har problemer med at det bliver for klistret eller os bliver det for tørt,

Jeg mangler nu at lægge MFF ud over min kage, men kan slet ikke se hvordan de skal lykkes

Tror måske bare jeg skal nyde når i lægger fine billeder ind.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Bondepigen

molle85 skriver:

Jeg tar hatten af for alle jer der laver så flotte kager

Hold da op det MFF er svært at arbejde med..

Har problemer med at det bliver for klistret eller os bliver det for tørt,

Jeg mangler nu at lægge MFF ud over min kage, men kan slet ikke se hvordan de skal lykkes

Tror måske bare jeg skal nyde når i lægger fine billeder ind.

Jeg har set i en "how to" på youtube at de tager lidt palmin på hænderne inden de ælter MMF'en, så i går tænkte jeg, at jeg lige ville prøve at gnide lidt olie i hænderne inden æltning for at se, hvordan det virkede, da jeg desværre ikke havde palmin.

Det kan jeg kun sige, der gjorde MMF'en tusind gange nemmere at arbejde med... rigtig lækker modelleragtigt blev det...uden at klistre eller blive for tørt....

Anmeld

13. juni 2010

mariamiss6

bondepigen skriver:

Jeg har set i en "how to" på youtube at de tager lidt palmin på hænderne inden de ælter MMF'en, så i går tænkte jeg, at jeg lige ville prøve at gnide lidt olie i hænderne inden æltning for at se, hvordan det virkede, da jeg desværre ikke havde palmin.

Det kan jeg kun sige, der gjorde MMF'en tusind gange nemmere at arbejde med... rigtig lækker modelleragtigt blev det...uden at klistre eller blive for tørt....

Men man risikerer også at det bliver stenhårdt, hvis det får for meget olie, og så kan man næsten ikke hverken trykke mase eller rulle det...

Er testet

Anmeld

13. juni 2010

Bondepigen

Men man risikerer også at det bliver stenhårdt, hvis det får for meget olie, og så kan man næsten ikke hverken trykke mase eller rulle det...

Er testet

ok, men nu gned jeg osse kun en smule på hænderne én gang inden jeg æltede og det virkede kanon... dog var det meget hårdt at trykke ud gennem hvidløgspresseren og det synes jeg ikke det plejer at være.... så det kan måske være grunden dertil.

Men ellers havde det bare en konsistens som gjorde det rigtig dejligt at arbejde med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.