Kan diarre mm. være tegn på at der er noget i gære??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.893 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. juni 2010

Faith

Jeg er 31+2 med tvillinger og har siden i går haft det meget sært.

Det startede i går aftes hvor jeg pludselig måtte styrte på toilettet pga. tynd mave x mange (plejer ellers at have meget hård mave). Samtidig fik jeg bare så herre mange mens agtige smerter samt smerter om i lænden. Udover det har jeg her til morgen haft noget sejt gennemsigtigt udflåd (undskylder meget detaljerne).

Har stadig diarre og smerter her til morgen, og er da lidt betænkelig. Synes ikke der er nogen grund til at ringe til fødegangen hvis det viser sig bare at være noget mave halløj (fik en pizza med chili i går aftes)

Håber ved gud ikke at det er en fødsel der er under opsejling. Er jo ikke ret langt henne.

Hvad tror i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

3xM

hmmm man siger jo maven tømmer sig selv op til, men hold idet aner jeg ikke...

måtte selv have en tur inat

Anmeld

13. juni 2010

Faith

mariaogmarcus skriver:

hmmm man siger jo maven tømmer sig selv op til, men hold idet aner jeg ikke...

måtte selv have en tur inat

Hvor langt er du henne?

Anmeld

13. juni 2010

Mathilde

Jeg kan godt forstå at du er betænkelig! Min fødsel startede med diarre og mens. lignende smerter, samt udflåd med lidt blod i... Jeg fødte ca. 20timer senere.

Det kan være du lige skal ringe til FG og høre hvad de siger når du ikke er længere henne...

Anmeld

13. juni 2010

Risen

smillaluna skriver:

Jeg er 31+2 med tvillinger og har siden i går haft det meget sært.

Det startede i går aftes hvor jeg pludselig måtte styrte på toilettet pga. tynd mave x mange (plejer ellers at have meget hård mave). Samtidig fik jeg bare så herre mange mens agtige smerter samt smerter om i lænden. Udover det har jeg her til morgen haft noget sejt gennemsigtigt udflåd (undskylder meget detaljerne).

Har stadig diarre og smerter her til morgen, og er da lidt betænkelig. Synes ikke der er nogen grund til at ringe til fødegangen hvis det viser sig bare at være noget mave halløj (fik en pizza med chili i går aftes)

Håber ved gud ikke at det er en fødsel der er under opsejling. Er jo ikke ret langt henne.

Hvad tror i?

Nej jeg tror og håber det ikke.. .. Synes selv det til tider kan være rigtig smertefuldt at gå på toilettet og det var også i de tidligere uger.. Lad os håbe det bare var pizzaen hehe.. men klart noget du skal holde øje med.. 

Anmeld

13. juni 2010

Faith

Mathilde skriver:

Jeg kan godt forstå at du er betænkelig! Min fødsel startede med diarre og mens. lignende smerter, samt udflåd med lidt blod i... Jeg fødte ca. 20timer senere.

Det kan være du lige skal ringe til FG og høre hvad de siger når du ikke er længere henne...

Ja det lyder da godt nok meget ligesom det jeg har og har haft.

Er bare så bange for at virke pylret. De er efterhånden ved at kende mig inde på fødegangen fordi jeg har fået kørt en del hjertekurver når jeg har været alt for bekymret.

Men der kan jo selvfølgelig ikke ske noget ved at ringe derind.

Anmeld

13. juni 2010

Faith

Risen skriver:

Nej jeg tror og håber det ikke.. .. Synes selv det til tider kan være rigtig smertefuldt at gå på toilettet og det var også i de tidligere uger.. Lad os håbe det bare var pizzaen hehe.. men klart noget du skal holde øje med.. 

Ja jeg håber osse meget at det bare er pizzaen. Min mave er i forvejen ret sart, og så var jeg så dum at bestille en med chili i går. Det fik i den grad vækket drengene derinde

Anmeld

13. juni 2010

Ida.

Både og...

Faktisk kan en ordentlig omgang maveinfluenza godt provokere en fødsel - jeg ville kontakte fødegangen...det skader aldrig at ringe og tage en snak med dem, om ikke andet, kan det være, de kan berolige dig lidt hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt!

for at dine drenge bliver i deres hule i nogle uger endnu!

Anmeld

13. juni 2010

isimaven

smillaluna skriver:

Ja jeg håber osse meget at det bare er pizzaen. Min mave er i forvejen ret sart, og så var jeg så dum at bestille en med chili i går. Det fik i den grad vækket drengene derinde

jeg er enig med de andre kloge damer der foreslår at du ringer til FG engang - de siger jo altid hellere en gang for meget end en gang for lidt!!!
jeg ser det ikke som at du er pylret men bekymret og det er da reelt!!!
Håber tvillingerene bliver i sin hule længe endnu og smid lige en update ind hvis der sker noget nyt!!
knus isimaven

Anmeld

13. juni 2010

Faith

Update:

Har snakket med jordemoderen og hun sagde at vi lige ser tiden an, men at jeg skal reagere prompte hvis det blir værre. Det må ikke begynde at ligne rigtige fødeveer (hvordan ved jeg lige om det er det?)

Hun mente det nok var slimproppen jeg så i morges, men at det ikke behøver betyde at der er en fødsel undervejs.

Tak for alle jeres svar piger. Er lidt mere rolig nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.