Sur, ked, skuffet på samme tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. juni 2010

B&J

Jeg er ved af rive håret ud på mig selv på grund af min mor... hun gør så mange dumme ting og kan ikke lade vær med af lege mor for hende, og lige lidt hjælper det.... det skal siges min mor er 42 og jeg er 23 så der er ikke så meget forskeld men også vildt svært når ens mor opføre sig som en på 15 og man prøver af styre hendes liv som man blev opdraget til da man var lille, jeg har haft min barndom men oven i har jeg leget mor for mine søskende og fundet mig i alt det min mor gjorde selv om vi har taget mange lange snakke...

min mor fandt en fyr der desværre var pædofil og befølte min søster heldig vis fik min mor ham anholdt uden der skete mere han fik en sag da det ikke var første gang klap til min mor der var hun voksen.. men efter dette er der max gået 3mdr og hun har igen fundet en ny hun har mødt ham 2 gange og nu ville hun have han skal møde mine søskende som jeg har snakket med hende om i timer at det nok ikke er det smarteste af han moder mine søskende når det andet lige var sket og fordi mine søskende føler de bliver holdt uden for og det er rigtigt kender den følelse da jeg boede hjemme og mor fandt en ny fyr... skriger af smerte da hun vil have de skal møde ham fatter hende ikke hvorfor tænker hun ikke klart.... hun fatter ikke hun måske kommer til af såre dem igen hvis han skrider eller tænk hvis han er sådan en idiot igen....

jeg ville ønske jeg kunne bestemme men kan jeg ikke forstår jeg også men det gør så ondt vil jo bare passe på mine  søskende som jeg ikke kan, jeg har min egen familie men svært af slippe alt det når det er det man har gjordt hele livet... jeg flyttede fra løkken og til hjørring men hun flyttede til hjørring efter 4 år så vendte det hele tilbage.... ja ikke sikkert i forstår mig eller noget men skulle bare ud med det da mit hovede er ved af gå amok...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

XXSS

Hej med dig først et  og sikke en idiot!!! Det lyder som om din mor ikke rigtig har forstået budskabet med at børnene er nr. 1 i forhold til de mænd hun møder.

Det er selvfølgelig svært at komme med gode råd og ideer til hvad du kan gøre, men du skal vide, at du ifølge min mening, har helt ret i at mændene IKKE skal møde børnene før hun har set dem rigtig længe og er sikke på at han er den han står for at være.

Jeg har desværre læst, at mange pædofile mænd, går efter enlige mødre med børn, får netop at komme i kontakt med børnene (om det holder stik ved jeg ikke) men jeg tror faktisk at det var en annonce inde fra gruppen imod pædofile på facebook, hvor jeg læste den - rigtig skræmmende læsning!

Nu ved jeg hellere ikke hvor gamle din søskende er og som sagt har jeg heldigvis ikke været i situationen selv, men hvor ville jeg også have det skidt med tanke på om der skete dem noget ondt igen.

Ja det er svært, men du skal i hvert fald vide at der er nogen der tænker på dig og som ikke synes at det er okay! Om det så betyder at du skal melde din mor til kommunen - ja det ved jeg ikke

Knus og tanker til dig - håber du får gjort hende meget opmærksom på dette og at det måske ændre hendes opfattelse, hvilket nok er svært, da hun umiddelbart kun tilgodeser sine egne behov.

Anmeld

13. juni 2010

quity

Sender dig lige et kæmpe

Jeg kan godt forstå dine argumenter for at dine søskende ik skal møde ham (håber din søster er okay og kommer over den forfærdelige oplevelse). Men det er din mors liv og hun er gammel nok til selv at bestemme. (at det så ik altid er helt gennemtænkt er en anden ting) Og hun han jo vist at når det virkelig gælder er hun der.

Men min tanke er lige om du har mødt ham den nye fyr? For måske er han super fin. Du kunne jo snakke med din mor om at du møder ham først og i kan tage en snak om igen, hvordan og hvorledes ang dine søskende.

Men igen jeg kan udemærket forstå dine bekymringer...

Men husk nu at give ham en chance, for der er heldigvis mange gode mennesker derude...

Anmeld

13. juni 2010

B&J

Hej med dig først et  og sikke en idiot!!! Det lyder som om din mor ikke rigtig har forstået budskabet med at børnene er nr. 1 i forhold til de mænd hun møder.

Det er selvfølgelig svært at komme med gode råd og ideer til hvad du kan gøre, men du skal vide, at du ifølge min mening, har helt ret i at mændene IKKE skal møde børnene før hun har set dem rigtig længe og er sikke på at han er den han står for at være.

Jeg har desværre læst, at mange pædofile mænd, går efter enlige mødre med børn, får netop at komme i kontakt med børnene (om det holder stik ved jeg ikke) men jeg tror faktisk at det var en annonce inde fra gruppen imod pædofile på facebook, hvor jeg læste den - rigtig skræmmende læsning!

Nu ved jeg hellere ikke hvor gamle din søskende er og som sagt har jeg heldigvis ikke været i situationen selv, men hvor ville jeg også have det skidt med tanke på om der skete dem noget ondt igen.

Ja det er svært, men du skal i hvert fald vide at der er nogen der tænker på dig og som ikke synes at det er okay! Om det så betyder at du skal melde din mor til kommunen - ja det ved jeg ikke

Knus og tanker til dig - håber du får gjort hende meget opmærksom på dette og at det måske ændre hendes opfattelse, hvilket nok er svært, da hun umiddelbart kun tilgodeser sine egne behov.

Åhh mange tak du er rigtigt sød

melder hende til kommunen ja den hjælper ikke for der er jo ikke noget forkert i af møde mænd.... og min mor har en hjemme hosser eller hvad det hedder som snakker med min mor og hun er også blevet meget bedre med nogle ting og andre ting ikke.....

mine søskende er 17 og 19 men problemet er de vil jo se ham fordi så ved de hvem min mor møder de er nys og fordi de prøver af passe på min mor som jeg gør ja det er sku ikke nemt overhovede, og det sværeste er ja de er 17 og 19 men deres hjerner er ikke mere in 10-12 år så de sluger alt hvad min mor siger og tror på det og alt det vi andre siger er forkert ville ønske min mor kunne blive bare lidt mere VOKSEN!

og giver dig helt ret tror også mange pædofile får bino på den med de endelig mødre for de har jo børn osv...

Anmeld

13. juni 2010

B&J

quity skriver:

Sender dig lige et kæmpe

Jeg kan godt forstå dine argumenter for at dine søskende ik skal møde ham (håber din søster er okay og kommer over den forfærdelige oplevelse). Men det er din mors liv og hun er gammel nok til selv at bestemme. (at det så ik altid er helt gennemtænkt er en anden ting) Og hun han jo vist at når det virkelig gælder er hun der.

Men min tanke er lige om du har mødt ham den nye fyr? For måske er han super fin. Du kunne jo snakke med din mor om at du møder ham først og i kan tage en snak om igen, hvordan og hvorledes ang dine søskende.

Men igen jeg kan udemærket forstå dine bekymringer...

Men husk nu at give ham en chance, for der er heldigvis mange gode mennesker derude...

Smiler det var så en ting jeg ikke lige fik skrevet det er alle de fyr hun har mødt har skredet igen eller ja været helt syg i hovede for af sige det mildt.... og snakker med hende om det hvergang og lige lidt lytter hun ja hun bestemmer selv men hun burde da kunne forstå det er hendes kæreste og han skal ikke ind i vores liv så¨længe hun ikke kender ham godt nok, og nej jeg gider ikke møde flere af hendes fyre for har mødt alt for mange som går galt fordi de ikke kan snakke sammen og fordi hun ikke lære dem af kende inden vi møder dem desværre....

for min mor fortæller mig tit ting jeg ikke vil høre og har sagt det på gang på gang men i går sagde hun til mig han havde fået en regning af hans x og den var bestilt via nettet og han siger hun ikke kender hans kort osv jamen så kan hun da ikke bestille i hans navn og det var internet og prisen på det kan heller ikke passe og ja mange flere ting... og mine tanker bare der siger STOP STOP STOP og sagde det pænt til hende og siger altid det ikke er mig der bestemmer men hende.... men igen jaa hun er på vej ud i et forhold hun ikke kan styre og mine søsnkede skal møde ham næste weekend.... ja det er en stor rode kage

og MANGE tak for din støtte

Anmeld

13. juni 2010

XXSS

B&J skriver:

Åhh mange tak du er rigtigt sød

melder hende til kommunen ja den hjælper ikke for der er jo ikke noget forkert i af møde mænd.... og min mor har en hjemme hosser eller hvad det hedder som snakker med min mor og hun er også blevet meget bedre med nogle ting og andre ting ikke.....

mine søskende er 17 og 19 men problemet er de vil jo se ham fordi så ved de hvem min mor møder de er nys og fordi de prøver af passe på min mor som jeg gør ja det er sku ikke nemt overhovede, og det sværeste er ja de er 17 og 19 men deres hjerner er ikke mere in 10-12 år så de sluger alt hvad min mor siger og tror på det og alt det vi andre siger er forkert ville ønske min mor kunne blive bare lidt mere VOKSEN!

og giver dig helt ret tror også mange pædofile får bino på den med de endelig mødre for de har jo børn osv...

Ja det må virkelig være en svær situation at stå i og se ind udefra.. Pyyha.! Og ja de burde jo også være "voksne" nok til at tage konsekvensen, men hvis de er sat lidt tilbage på grund af det der er sket tidligere så er det godt nok også svært.. Øv hvor en situation. Jeg håber at du får banket lidt fornuft ind i din mors hovede ikke mindst for hendes børns skyld, men også for hendes egen kunne det jo være rigtig godt - men det er jo hverken helt eller delvist din opgave at gøre det..

Måske kunne du tage en lang snak med dine søskende (hvilket du jo nok allerede har gjort) og forklare dem hvor farligt det kan være at involvere sig for meget...

Ingen har fortjent at blive straffet fordi andre ikke tænker sig om!

Håber i klarer den alle sammen  Du må være stærk, men også primært tænke på din lille familie..

Anmeld

13. juni 2010

B&J

Tanja78 skriver:

Ja det må virkelig være en svær situation at stå i og se ind udefra.. Pyyha.! Og ja de burde jo også være "voksne" nok til at tage konsekvensen, men hvis de er sat lidt tilbage på grund af det der er sket tidligere så er det godt nok også svært.. Øv hvor en situation. Jeg håber at du får banket lidt fornuft ind i din mors hovede ikke mindst for hendes børns skyld, men også for hendes egen kunne det jo være rigtig godt - men det er jo hverken helt eller delvist din opgave at gøre det..

Måske kunne du tage en lang snak med dine søskende (hvilket du jo nok allerede har gjort) og forklare dem hvor farligt det kan være at involvere sig for meget...

Ingen har fortjent at blive straffet fordi andre ikke tænker sig om!

Håber i klarer den alle sammen  Du må være stærk, men også primært tænke på din lille familie..

ja mange tak....

umm jeg kunne jo se om jeg kunne snakke med hende der går hjemme ved min mor måske kunne hun hjælpe mig og snakke med min mor ja det er jo et forsøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.