Hej med dig først et
og sikke en idiot!!! Det lyder som om din mor ikke rigtig har forstået budskabet med at børnene er nr. 1 i forhold til de mænd hun møder.
Det er selvfølgelig svært at komme med gode råd og ideer til hvad du kan gøre, men du skal vide, at du ifølge min mening, har helt ret i at mændene IKKE skal møde børnene før hun har set dem rigtig længe og er sikke på at han er den han står for at være.
Jeg har desværre læst, at mange pædofile mænd, går efter enlige mødre med børn, får netop at komme i kontakt med børnene (om det holder stik ved jeg ikke) men jeg tror faktisk at det var en annonce inde fra gruppen imod pædofile på facebook, hvor jeg læste den - rigtig skræmmende læsning!
Nu ved jeg hellere ikke hvor gamle din søskende er og som sagt har jeg heldigvis ikke været i situationen selv, men hvor ville jeg også have det skidt med tanke på om der skete dem noget ondt igen.
Ja det er svært, men du skal i hvert fald vide at der er nogen der tænker på dig og som ikke synes at det er okay! Om det så betyder at du skal melde din mor til kommunen - ja det ved jeg ikke 
Knus og tanker til dig - håber du får gjort hende meget opmærksom på dette og at det måske ændre hendes opfattelse, hvilket nok er svært, da hun umiddelbart kun tilgodeser sine egne behov.

Anmeld