2700kultur dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. juni 2010

lion

I dag var det noget kultur halløj på Brønshøj torv, og jeg havde læst der ville være hoppeborg.

Så jeg tænkte, det ville være noget for min krudtugle Cassandra, så vi tog der over.

Der var 2 hoppeborge, en lille(til de små) og en stor og lang.

Cassandra skulle jo prøve dem begge, jeg var lidt i tvivl med den store. Men jeg stilte mig i kø med hende, og da det blev hendes tur og hun godt måtte prøve, satte jeg hende ned på trappen. Min kære, skønne og modige datter kravlede så op ad trappen og tog "ruchebanen" ned. Det synes hun var skide skægt. Nej hvor hun bare hyggede sig og ville prøve igen og igen.

Hun prøvede også den lille hoppeborg, men den store var sjovest. Den lille lå så lige ned til en vej, ikk så smart.

Jeg er bare SÅ stolt af Cassandra at hun helt alene tog den store borg. Det gjorde det jo kun bedre, når andre børn synes hun var sød og gerne ville hjælpe hende, eller når forældre synes hun var sej da de fandt ud af hun ikke engang er 2 år endnu. Der var en der synes hun var ret sej, for hun havde en på 4 år som IKKE ville prøve den store hoppeborg.

Her er nogle billeder der fra. Hvis I kigger på trappen kan I se hvor stor den store hoppeborg er.

Jeg har også 2 små videoer, de skal bare lige godkendes.

Et par billeder af Cassandra med hendes bidemærke hun fik i vuggestuen i onsdags. Samme dag synes hun lige hun skulle bide lillebror i tæerne på den ene fod, nej hvor han tudede.

Et billedet af min skønne dreng.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Vingummien

Årh de 2 dejlige børn Hende og EMil skal vist ud og lege vildt smamen i ferien. Ej kan altså ik vente til i kommer, er jo læææænge til

Anmeld

13. juni 2010

TbCp

Århhh hvor er hun da sej

Min datter er også en lille bulderbasse der ville elske den slags!

Og Helene har du ikke tabt dig helt vildt????

Anmeld

14. juni 2010

lion

Tulipan skriver:

Årh de 2 dejlige børn Hende og EMil skal vist ud og lege vildt smamen i ferien. Ej kan altså ik vente til i kommer, er jo læææænge til

Jeg glæder mig også til at se jer og dem lege sammen.

Ja der er lang tid til

Anmeld

14. juni 2010

lion

TbCp skriver:

Århhh hvor er hun da sej

Min datter er også en lille bulderbasse der ville elske den slags!

Og Helene har du ikke tabt dig helt vildt????

Ja bulderbasser er seje og søde.

Jo lidt har jeg.

Anmeld

14. juni 2010

Ni-ko-li-ne

lion skriver:

I dag var det noget kultur halløj på Brønshøj torv, og jeg havde læst der ville være hoppeborg.

Så jeg tænkte, det ville være noget for min krudtugle Cassandra, så vi tog der over.

Der var 2 hoppeborge, en lille(til de små) og en stor og lang.

Cassandra skulle jo prøve dem begge, jeg var lidt i tvivl med den store. Men jeg stilte mig i kø med hende, og da det blev hendes tur og hun godt måtte prøve, satte jeg hende ned på trappen. Min kære, skønne og modige datter kravlede så op ad trappen og tog "ruchebanen" ned. Det synes hun var skide skægt. Nej hvor hun bare hyggede sig og ville prøve igen og igen.

Hun prøvede også den lille hoppeborg, men den store var sjovest. Den lille lå så lige ned til en vej, ikk så smart.

Jeg er bare SÅ stolt af Cassandra at hun helt alene tog den store borg. Det gjorde det jo kun bedre, når andre børn synes hun var sød og gerne ville hjælpe hende, eller når forældre synes hun var sej da de fandt ud af hun ikke engang er 2 år endnu. Der var en der synes hun var ret sej, for hun havde en på 4 år som IKKE ville prøve den store hoppeborg.

Her er nogle billeder der fra. Hvis I kigger på trappen kan I se hvor stor den store hoppeborg er.

Jeg har også 2 små videoer, de skal bare lige godkendes.

Et par billeder af Cassandra med hendes bidemærke hun fik i vuggestuen i onsdags. Samme dag synes hun lige hun skulle bide lillebror i tæerne på den ene fod, nej hvor han tudede.

Et billedet af min skønne dreng.

ha ha hvor er hun herlig! lille frygtløse pige!

og så lille smukke Julius... hvad er det også søster har gang i? at bide ham i tæerne... hmm... men babytæer er også lækre at se på

Anmeld

14. juni 2010

lion

Ni-ko-li-ne skriver:

ha ha hvor er hun herlig! lille frygtløse pige!

og så lille smukke Julius... hvad er det også søster har gang i? at bide ham i tæerne... hmm... men babytæer er også lækre at se på

Ja vild frygtløs. Skøre tøs.

Ja baby tæer er søde og lige til at spise, men hun skal da ikk spise sin lillebrors tæer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.