ømme bryster. av av

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. juni 2010

hc=k

Av av av....

Jeg har aldrig haft så ondt i mine bryster som jeg har nu.
Sidste måned havde jeg det også sådan en uge inden min mens, nem hvorfor?
Da jeg var gravid havde jeg ikke ondt i mine bryster, nem det skal jeg da lige love for at jeg har nu.
Hvad kan årsagen til dette være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

BetonSlotsPrinsesserne

hc=k skriver:

Av av av....

Jeg har aldrig haft så ondt i mine bryster som jeg har nu.
Sidste måned havde jeg det også sådan en uge inden min mens, nem hvorfor?
Da jeg var gravid havde jeg ikke ondt i mine bryster, nem det skal jeg da lige love for at jeg har nu.
Hvad kan årsagen til dette være?

Har det på samme måde. Og har haft det lige siden jeg fik mens første gang efter jeg havde født:-( Men jeg vil sige, denne gang er den endnu værre end den plejer, så går bare og venter på datoen kommer så det kan holde op

Anmeld

12. juni 2010

hc=k

LouiseVous skriver:

Har det på samme måde. Og har haft det lige siden jeg fik mens første gang efter jeg havde født:-( Men jeg vil sige, denne gang er den endnu værre end den plejer, så går bare og venter på datoen kommer så det kan holde op

Jeg har pco så jeg har bare ingen dato at forholde mig til. Det er bare virkelig uudholdeligt synes jeg. De er spændte, varme og ømme av

Anmeld

12. juni 2010

BetonSlotsPrinsesserne

hc=k skriver:

Jeg har pco så jeg har bare ingen dato at forholde mig til. Det er bare virkelig uudholdeligt synes jeg. De er spændte, varme og ømme av

Ammer du? Eller hvornår har du født?

Anmeld

13. juni 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Okay flot, lurede lige din profil og ja- øh- nej du har jo ikke lige født. ups... Tænkte bare nu når du siger de er ømme, varme og spøndte så ku det for mig godt lyde som en omgang brystbetændelse. Men tvivler da på du sku ku få det nu når din søn er så gammel og jeg går udfra han ikk bliver ammet mere. :s

Anmeld

13. juni 2010

AnneBJ

Det er jo nok "bare" hormonerne der tricker dig... Første mens jeg havde efter p-piller havde jeg så ondt i mine bryster at jeg ikke har oplevet noget lignende. Kunne intet tøj have på, bare tanken om at bukke mig forover var ulidelig, de var varme og spændte. Jeg var ikke gravid, og fik mens. præcis som jeg skulle og derefter gik det ligeså stille over...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.