sort dekofondant købt hos kagebutikken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. juni 2010

Susan1978

jeg havde købt sådanne 2 små pakker i håb om at kunne bruge det..

men jeg gør vist noget forkert med det eller også skal det blandes med noget, for det stivner slet slet ikke.. blir ved med at være blødt på den klistrede måde..

havde lavet en flot sko af det sorte med lilla bund og lilla blomster osv.. den var lige til at smatte sammen.. så blød var den.

havde jo troet det var smart , når nu det er så svært at farve helt sort..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

birgitte

tror nok at de har haft problemer med deres fondant noget med et enzym.... men det burde de da gøre opmærksom på når du køber det! hvis jeg var dig ville jeg lige ringe til dem. har selv købt noget men godt nok ikke brugt det endnu sååå tror osse lige jeg ringer til dem for jeg troede at de havde løst problemet hmmm

Anmeld

12. juni 2010

Susan1978

birgitte skriver:

tror nok at de har haft problemer med deres fondant noget med et enzym.... men det burde de da gøre opmærksom på når du køber det! hvis jeg var dig ville jeg lige ringe til dem. har selv købt noget men godt nok ikke brugt det endnu sååå tror osse lige jeg ringer til dem for jeg troede at de havde løst problemet hmmm

okay, jamen det vil jeg da prøve så..  tak for det.

Anmeld

13. juni 2010

E.T

Det du har købt kan ikke bruges til at modellerer med.

Det ved jeg fordi jeg spurgte dem på et tidspunkt fordi jeg også tænkte at det var nemt at de var farvet på forhånd, men ved ærligtalt ikke hvad det skal bruges til 

Du skal enten købe deres almindelige fondant eller deres nye modelleringsfodant og selv farve dem

Anmeld

13. juni 2010

Nemesis

jaaa velkommen i klubben! har jo selv med 2 sko haft problemet. Selv med tylosepulver virkede det bare ikke. De nye pakker er dog helt anderledes, så måske du kan få det byttet.

:-) Sisse som også bandede det langt væk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.