mangler inspiration til køkken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

Sisley

Jeg kan også varmt anbefale Ikeas køkkener - men hold Jer fra deres hvidevarer!!! Vi har et hvidt Ikea-køkken med en tyk ege-bordplade. Miele hvidevarer (indbygget mikro, ovn og køleskab - og fritstående opvasker i stål/sort). Jeg har desværre ikke lige mulighed for at tage billeder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

XXSS

Christina.78 skriver:

fedt køkken 

Tak vi er også super glade for det.. Vi har delt ønskerne ud så først valgte manden noget så valgte jeg noget og så håbede vi på at det matchede  det vi gerne ville have

Og netop som nogen skriver herinde det er fedt at kunne "designe" sit eget køkken. Vi købte et dødsbo og renoverede og skulle derfor starte helt forfra.

Anmeld

14. juni 2010

Christina.78

Tanja78 skriver:

Tak vi er også super glade for det.. Vi har delt ønskerne ud så først valgte manden noget så valgte jeg noget og så håbede vi på at det matchede  det vi gerne ville have

Og netop som nogen skriver herinde det er fedt at kunne "designe" sit eget køkken. Vi købte et dødsbo og renoverede og skulle derfor starte helt forfra.

fra hvilken producent ???

Anmeld

14. juni 2010

XXSS

Christina.78 skriver:

fra hvilken producent ???

Køkkenet er fra Designa. hårde hvidvarer er primært miele og smeg.

Anmeld

15. juni 2010

Christina.78

Tak for svar..må bare lige vise manden det..det så fedt..passer lige til vores indretning af køkken hvis vi skal have lavet om..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.