Er bekymret på min venindes vejne (eller hendes børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. juni 2010

Anonym trådstarter

Jeg har en veninde der venter barn med en hun har været sammen med i 4-5 måneder.. Han har fået fjernet sin lille datter da hun var 2 måneder gammel.. (grunden vil han ikke sige, han siger det er pga han råbte af en sp, hvilket jeg ikke tror på)

Han har et misbrug af hash til daglig, han hæver stemmen over for hendes andre børn, trods de blir bange og siger at de blir kede af det når han gør det..

Han er hjemløs, bor i et kolonihavehus og har adresse et andet sted.

Da hun gjorde det forbi med ham hackede han ind på hendes profil på face og msn og skrev alt muligt crap..
Han sagde at når kommunen fandt ud af hvem der var far til banet ville de fjerne det, plus han trudede hende på livet..

I starten ville hun ikke have noget med ham at gøre pga det hele.. 
Men nu savner hun ham rigtig meget og vil have at han skal ind i deres liv igen..

Jeg blir nervøs og bange for hendes nuværende børn og den i maven.. men jeg kan jo intet gøre..

Jeg har sagt min mening til hende.. hun siger hun vil spørge sin sundhedsplejerske om hva der kan ske hvis han blir en del af deres liv når han har haft fået fjernet sin datter.. (det er vidst en del år siden)

Han siger at han er skitzofren og at han har personligheds forstyrelser.. (om det passer vides ikke)

Nu måtte jeg bare ud med det til nogen.. jeg blir ked og sur over det hele nemlig.. men vil heller ikke blande mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

Anonym trådstarter

Det er hårdt for mig at være tilskuer til det..

Anmeld

12. juni 2010

XXSS

Det lyder hårdt og ikke særlig positivt med ham faderen  Jeg håber hun holder sig væk fra ham for børnenes skyld.. Det eneste du kan gøre er at bakke hende op

Anmeld

12. juni 2010

Anonym trådstarter

Hun modsiger sig selv hele tiden og nu vil hun måske være sammen med ham igen.. 

Anmeld

13. juni 2010

vingummibamse

Anonym skriver:

Jeg har en veninde der venter barn med en hun har været sammen med i 4-5 måneder.. Han har fået fjernet sin lille datter da hun var 2 måneder gammel.. (grunden vil han ikke sige, han siger det er pga han råbte af en sp, hvilket jeg ikke tror på)

Han har et misbrug af hash til daglig, han hæver stemmen over for hendes andre børn, trods de blir bange og siger at de blir kede af det når han gør det..

Han er hjemløs, bor i et kolonihavehus og har adresse et andet sted.

Da hun gjorde det forbi med ham hackede han ind på hendes profil på face og msn og skrev alt muligt crap..
Han sagde at når kommunen fandt ud af hvem der var far til banet ville de fjerne det, plus han trudede hende på livet..

I starten ville hun ikke have noget med ham at gøre pga det hele.. 
Men nu savner hun ham rigtig meget og vil have at han skal ind i deres liv igen..

Jeg blir nervøs og bange for hendes nuværende børn og den i maven.. men jeg kan jo intet gøre..

Jeg har sagt min mening til hende.. hun siger hun vil spørge sin sundhedsplejerske om hva der kan ske hvis han blir en del af deres liv når han har haft fået fjernet sin datter.. (det er vidst en del år siden)

Han siger at han er skitzofren og at han har personligheds forstyrelser.. (om det passer vides ikke)

Nu måtte jeg bare ud med det til nogen.. jeg blir ked og sur over det hele nemlig.. men vil heller ikke blande mig..

sidder og for rigtig dårlig følesle i maven.. for lyder fuldstændig som min eks kæreste..

hans skulle tilfældigvis ikke være fra Esbjerg..?

Anmeld

13. juni 2010

B&J

håber virkelig også hun holder sig væk men som sagt man kan kun håbe han lyder som en rigtigt skidt fyr... og ja så længe moren er klar i hovede gør kommunen vel ikke noget de er jo ikke altid de skarpeste knive i skuffen desværre... men ved ikke...

håber bare hun holder sig for sådan en skidt fyr når hun har børn og en på vej

men mange knuser til dig

Anmeld

13. juni 2010

Svei

Godt du er obs på det fra sidelinien....børn fjernes bestemt ikke uden der er virkelige tungtvejende grunde til det og flytter hun sammen med en mad der har fået fjernet et barn vil kommunen helt sikkert og heldigvis gå ind over.

Kan godt forstå du synes det er hårdt at se på, men se dig selv som en hjælper for de to børn og var det mig så havde jeg ikke holdt mig tilbage for at underrette kommunen hvis han flytter ind eller bliver en del af børnenes hverdag...børnene kan jo ikke sige fra.

Håber hun tænker sig om for børnenes skyld.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.