trykken i underlivet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.555 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. juni 2010

CiSo

hej alle i skønne piger.

jeg har hele dagen haft sådan en trykken / jag i underlivet, der trykker over til endetarmen, som om jeg skal skide, men jeg har været på toilet flere gange og det skal jeg altså ikke.

det er rigtig ubehageligt, og jeg er lidt bekymret for om det har noget med bebs at gøre..

Andre der har prøvet det, og kan svare mig på hvad det er? 

Sophie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

Anne85

sophieamalia skriver:

hej alle i skønne piger.

jeg har hele dagen haft sådan en trykken / jag i underlivet, der trykker over til endetarmen, som om jeg skal skide, men jeg har været på toilet flere gange og det skal jeg altså ikke.

det er rigtig ubehageligt, og jeg er lidt bekymret for om det har noget med bebs at gøre..

Andre der har prøvet det, og kan svare mig på hvad det er? 

Sophie

Nu ved jeg ikke hvor langt du er henne... men jeg har også haft sådanne jag i understellet de sidste mange uger... tænker at det er optakt til fødslen - altså at det hele så småt er ved at udvide sig dernede. men hvis du ikke er tæt på termin er det selvfølgelig ikke så fedt

Anmeld

12. juni 2010

CiSo

Anne85 skriver:

Nu ved jeg ikke hvor langt du er henne... men jeg har også haft sådanne jag i understellet de sidste mange uger... tænker at det er optakt til fødslen - altså at det hele så småt er ved at udvide sig dernede. men hvis du ikke er tæt på termin er det selvfølgelig ikke så fedt

jeg er kun 21+3 ...

Anmeld

12. juni 2010

CiSo

slet ikke andre bud??? 

Anmeld

13. juni 2010

Chr.Kristiansen

Prøv at blive tjekket for blærebetændelse... Jeg havde lidt de samme smerter og fik konstateret blærebetændelse...

Anmeld

13. juni 2010

CiSo

Chr.Kristiansen skriver:

Prøv at blive tjekket for blærebetændelse... Jeg havde lidt de samme smerter og fik konstateret blærebetændelse...

tak. jeg ringer til lægen imorgen...

Anmeld

13. juni 2010

3xM

kunne det skyldtes hård mave evt ?

Anmeld

13. juni 2010

CiSo

mariaogmarcus skriver:

kunne det skyldtes hård mave evt ?

det kunne måske godt være.. Nu er det mere gået over til sådan en stikken.. Overvejede også at ringe til vagtlægen, men jeg ringede til min mor først der mente at det ikke var noget alvorligt og at jeg bare skulle tage til egen læge mandag.

Anmeld

14. juni 2010

Chr.Kristiansen

Skriv endelig når du ved hvad der var i vejen, hvis der altså overhoved var noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.