Spontan kærestedag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Hahaha ja det er ikke engang løgn

Ajjj det var en rigtig dejlig aften!

Det er dejligt at høre. Vi trænger også efterhånden. Jeg sagde FØR jeg fik Carla at vi skulle have en kærestedag hver anden måned..... Host host.... Vi har haft EN og Carla bliver nu et år!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

TbCp

michella80 skriver:

Det er dejligt at høre. Vi trænger også efterhånden. Jeg sagde FØR jeg fik Carla at vi skulle have en kærestedag hver anden måned..... Host host.... Vi har haft EN og Carla bliver nu et år!

hehe... ja, men dagene flyver afsted og så når man ikke at få planlagt det og ja.... dagene går.

Anmeld

13. juni 2010

Barbamama

TbCp skriver:

hehe... ja, men dagene flyver afsted og så når man ikke at få planlagt det og ja.... dagene går.

Ja det gør de bare!

Anmeld

13. juni 2010

Jules

Hvor lækkert ... Vi var os fine i tøjet i går og fik fantastisk mad da vi var til 30 års fødselsdag på Den Fede Ælling i Aalborg. Det var super hyggeligt og jeg overlevede en hel aften i høje hæle...Hihi.

Vi kom hjem kl.3.... Og jeg skulle op til Viktor kl.6.30.... Jeg tror jeg skal have mig en lur nu...hehe.

Dejligt at i havde en skøn aften :)

Anmeld

14. juni 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Vi skulle egentlig bare være hjemme i weekenden og hygge os. Carsten skulle arbejde her til formiddag og imens ville Liva og jeg besøge min mor.
Mens jeg er dernede skriver Carsten en sms om at Liva evt. kunne blive hos mormor så vi kunne hygge os alene.
Min mor ville gerne have Liva overnattende så sådan blev det.

Hjem og have en lur

Og nu er vi begge dresset helt op, kjole og høje hæle til mig og jakkesæt til Carsten.

Carsten har bestilt bord til kl. 18.30 så nu skal vi ud at spise og videre i byen og have drinks og hygge os.

Nej hvor vi trænger til sådan en aften

Kan i alle have en god aften, jeg ved at min bliver skøn

hvor er det fedt Tina! skønt at i havde en fantastisk aften!

Anmeld

14. juni 2010

Vinker

TbCp skriver:

Det var en fantastisk aften! Først på Birdies og spise og herefter blev drink-kortet afprøvet

Videre til et værtshus og have en enkelt øl og så tog vi hjem og hyggede videre....

Jeg er lige vågnet her kl. 11.45 Fantastisk.

Vi havde en super duper aften som virkelig var tiltrængt

Iiiih hvor fantastisk. Må være en dejlig følelse at få sms fra manden, om at han lige syntes at I trængte til lidt alenetid. Og endnu mere dejligt at det så lige passede med at din mor med glæde ville passe Liva the diva (hvem ville ikke passe hende? Dejlige troldeunge)

Det er bare så vigtigt at huske at pleje hinanden og gøre noget sammen - og perfekt at det blev forholdsvist spontant.

Ja sådan en tur trænger vi godt nok også til efterhånden. Morten arbejder bare rigtig meget og er ret stresset/presset så vi har bare ikke ret meget tid sammen - slet ikke alene, suk.

Anmeld

14. juni 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Det var en fantastisk aften! Først på Birdies og spise og herefter blev drink-kortet afprøvet

Videre til et værtshus og have en enkelt øl og så tog vi hjem og hyggede videre....

Jeg er lige vågnet her kl. 11.45 Fantastisk.

Vi havde en super duper aften som virkelig var tiltrængt

aaarjjh, hvor skønt !!!!!  

Anmeld

14. juni 2010

TbCp

Vinker skriver:

Iiiih hvor fantastisk. Må være en dejlig følelse at få sms fra manden, om at han lige syntes at I trængte til lidt alenetid. Og endnu mere dejligt at det så lige passede med at din mor med glæde ville passe Liva the diva (hvem ville ikke passe hende? Dejlige troldeunge)

Det er bare så vigtigt at huske at pleje hinanden og gøre noget sammen - og perfekt at det blev forholdsvist spontant.

Ja sådan en tur trænger vi godt nok også til efterhånden. Morten arbejder bare rigtig meget og er ret stresset/presset så vi har bare ikke ret meget tid sammen - slet ikke alene, suk.

En af grundene til at vi virkelig også trængte til det er fordi at Carsten også arbejder rigtig meget for tiden. Sidste uge var helt slem. Han kørte herfra omkring 5.30-6 hver morgen og var hjemme igen ved 19-tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.