Hej derude 
Jeg er nødt til at dele dette med nogen som jeg ikke kender. Og især nogen som har erfaring inden for dette.
Jeg er nødt til at være anonym, for der er virkelig ingen der skal vide noget om dette endnu.
Nå, men til sagen..
Jeg er en ung pige i starten af 20'erne der købte hus sidste år, sammen med min kæreste. Vi har været sammen i 2½ år, og har kendt hinanden i 7-8 år. Vi har lidt op og nedture engang i mellem som så mange andre har, men generelt har vi det rigtig godt sammen, og elsker hinanden meget højt. Jeg er butikselev, og er først færdig med uddannelsen til næste år.
Jeg har været lidt stresset i den seneste tid, hvilket desværre har ført til at jeg har glemt at tage mine p-piller til tiden, her den sidste måned eller 2.
Og nu kommer vi så til det:
Jeg er meget overbevist om at jeg er gravid. Da jeg skulle holde p-pille pause for 3 uger siden, fik jeg ikke mens, som jeg plejer at gøre. Jeg har taget p-piller i 6 år. Indtil videre er jeg begyndt på en ny pakke, i håbet om at jeg får mens i den næste pause. Jeg ved ikke om dette er dumt at gøre, men det er nok en nervøs handling. Jeg er meget nervøs for at skulle købe en graviditetstest pga. resultatet, men jeg ved at dette er det eneste rigtige at gøre. Jeg har i øvrigt haft nogle små jag i den nederste del i maven, og har haft problemer med at jeg synes at min kæreste "støder på noget" når vi har sex - en meget ubehagelig følelse.
Min kæreste har siden starten af vores forhold vidst, at jeg ikke vil have en abort, hvis jeg en dag skulle blive gravid. Han ønsker ikke børn nu, og er generelt bare ikke særlig vild med børn endnu. Han synes ikke at de kan andet end at larme og være i vejen.
Det skal dog lige siges at jeg er meget skruk og misunder mine gravide venner og veninder, samt alle dem jeg kender der allerede har fået børn. Jeg tager ofte mig selv i at tænke, at jeg dog ville ønske at jeg var det sted i mit liv, hvor jeg kunne begynde at tænke på børn.
Problemet med alt dette er, at jeg tror at min kæreste smider mig ud af huset, hvis jeg fortæller ham at jeg er gravid, og at jeg vil beholde barnet. Dette får mig til at tænke meget, for jeg ved at han vil prøve at overtale mig til at få en abort, og at han nok, desværre, vil gå utrolig meget amok, hvis jeg siger nej. Han har et ret vildt temperament, som jeg dog til dels kan styre. På dette punkt, tror jeg bare ikke at jeg kan styre hans temperament.
Jeg beklager, jeg ved ikke hvad jeg vil med alt dette, jeg går bare med så mange tanker, og trængte bare til at få luftet lidt ud i dem.
Gode råd modtages med kyshånd.