hvad leger I med de helt små??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. juni 2010

brumbasse

Ku godt bruge lidt inspiration til hvad man kan lege med de små nu hvor datteren efterhånden af og til er vågen i længere sammenhængende perioder??

Så spændende kan de samme lege og det kære legetæppe jo heller ikke blive ved med at være..

ps hun er knap 2 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

B&J

jeg har kun 2 ting på legetæppet da han hurtiger bliver træt af det men lige nu er det en abe han er super vildt med af rykke og rive i halen min søn er 3 mdr. og hvis til den tid ikke gider den så sætter jeg noget nyt op... ellers bruger jeg mig selv ligger en let stof ble over hans hovede og han fjerner den selv... og smiler og cykler med ham altså hans ben og ja der er mange ting jeg laver med ham bare alene han elsker det.... også når jeg vasker ham eller bader ham bruger jeg vildt meget tid på af han ligger uden ble fortæller når jeg går til den fod og den fod og leger og snakker med ham i mens det bruger vi nogle gange ½time på  og han bliver så dejlig træt

Anmeld

12. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

brumbasse skriver:

Ku godt bruge lidt inspiration til hvad man kan lege med de små nu hvor datteren efterhånden af og til er vågen i længere sammenhængende perioder??

Så spændende kan de samme lege og det kære legetæppe jo heller ikke blive ved med at være..

ps hun er knap 2 mdr

Sætte børne musik på og danse rundt - hoppe blidt mm.

En yoga / fitness bold og lad hende ligge på maven og 'vugge' hende frem - tilbage - siderne. Det er også med til at stimulere deres motorik mm.

I kan også begge sidde og hoppe på bolden - svaje fra side til side mm.

Vi gik til stimulastik - baby salme sang (gratis)- baby svøm.

Finde et stort spejl og stille/ligge ved hende, helt nede i gulv højde.

Gå rundt og kigge på billeder.

I godt vejr, ligge jer under et træ og hygge...

Anmeld

12. juni 2010

B&J

Mor til Frederic skriver:

Sætte børne musik på og danse rundt - hoppe blidt mm.

En yoga / fitness bold og lad hende ligge på maven og 'vugge' hende frem - tilbage - siderne. Det er også med til at stimulere deres motorik mm.

I kan også begge sidde og hoppe på bolden - svaje fra side til side mm.

Vi gik til stimulastik - baby salme sang (gratis)- baby svøm.

Finde et stort spejl og stille/ligge ved hende, helt nede i gulv højde.

Gå rundt og kigge på billeder.

I godt vejr, ligge jer under et træ og hygge...

nu blivr jeg helt flov jeg glemte helt min yoga bold sådan en har vi også og bruger den rigtigt meget hihihi

Anmeld

12. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

B&J skriver:

nu blivr jeg helt flov jeg glemte helt min yoga bold sådan en har vi også og bruger den rigtigt meget hihihi

Thi hi.... det er da ingen grund til at blive flov over..

Anmeld

12. juni 2010

CHD

Sikke jeg glæder mig til det bliver min tur til at hygge om min søn

Knus Carina 36+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.