Har babyshoppet for vildt i dag :-) SKØØØØØNT....!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. juni 2010

K&S

Hej allesammen

Så har jeg faktisk fået handlet stort set alt det praktiske (og en hel del af det hyggelige) til vores lille mand, der kommer til verden i august

Jeg har de sidste 14 dages tid HUNGRET efter at komme ud og shoppe til lillemanden, så i dag kørte min mor og jeg ud flere forskellige steder og shoppede, det var helt fantastisk...!

Og jeg kan godt se, hvor jeg har mit shoppegen fra - "mormor" gik jo helt AMOK - der var jo ikke den ting, lille Anton ikke kunne få brug for

Jeg ville ikke noget specielt med mit indlæg, bare dele min glæde

Og nu kan jeg da slet ikke vente på, at han kommer ud til os, både farmand og jeg glæder os helt afsindigt meget...!

Ha´ en rigtig fantastisk weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

Ann.

Åh det kan jeg godt huske

Det har bare så hyggeligt at gå og få lov til at vælge ting til bebs og værelset

Anmeld

12. juni 2010

Anne85

K&S skriver:

Hej allesammen

Så har jeg faktisk fået handlet stort set alt det praktiske (og en hel del af det hyggelige) til vores lille mand, der kommer til verden i august

Jeg har de sidste 14 dages tid HUNGRET efter at komme ud og shoppe til lillemanden, så i dag kørte min mor og jeg ud flere forskellige steder og shoppede, det var helt fantastisk...!

Og jeg kan godt se, hvor jeg har mit shoppegen fra - "mormor" gik jo helt AMOK - der var jo ikke den ting, lille Anton ikke kunne få brug for

Jeg ville ikke noget specielt med mit indlæg, bare dele min glæde

Og nu kan jeg da slet ikke vente på, at han kommer ud til os, både farmand og jeg glæder os helt afsindigt meget...!

Ha´ en rigtig fantastisk weekend

Åh det er så hyggeligt

Billeder, billeder  Er da nysgerrig efter at se hvad du har købt

Anmeld

12. juni 2010

Lone Jakobsen

ja jeg sidder også og længtes efter billeder dejligt at mormor var med på en shoppetur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.