Jeg er virkelig i tvivl, og derfor har jeg brug for jeres hjælp.
Jeg har en lidt lang historie, men jeg håber i vil tage jer tid til at læse det hele igennem og se om i kan hjælpe mig (:
Jeg er 18 år, og bor sammen med min kæreste som jeg har været sammen med i næsten 2 år. sidste år fik jeg en mærkelig fornemmelse, og jeg tog en graviditetstest. den var meget svagt positiv. men positiv er jo positiv uanset hvor svag stregen er.
vi havde brugt beskyttelse (p-piller) og derfor kom det som et chok for os. vi besluttede at jeg skulle have en abort, jeg havde testet meget svagt positiv i uge 6+6 men jeg fik en spontan abort i 7+2. det var rigtig hårdt for mig, og jeg var meget ked af det hvilket egentlig overraskede mig lidt.
nu er situationen bare den at jeg igen har det rigtig mærkeligt. jeg kan ikke huske hvornår min sidste 'normale' menstruation var. jeg havde en lille blødning den 7 og 8 maj. det virkede ikke som en rigtig menstruation, bare en lille brun blødning, igen den 19 og 20 maj havde jeg en lille brun blødning.
jeg havde sex med min kæreste den 3 og 4 juni hvorefter jeg tog en fortrydelsespille da jeg var faldet i søvn på sofaen den 3 maj, og derfor ikke havde fået taget min p-pille.
Den 7 juni var jeg til lægen og få taget en urintest, fordi min menstruation havde været så mærkelig den sidste måned, men den viste negativ.
nu har jeg siden den 8 juni haft det rigtig dårligt. jeg har rigtig meget kvalme, en mærkelig fornemmelse i maven, jeg har ikke lyst til de madvarer jeg normalt spiser med glæde, og jeg er næsten aldrig sulten! tanken om mad giver mig lyst til at kaste op! desuden tisser jeg hele tiden, og har ofte hovedpine. jeg har taget 3 graviditetstest de sidste 4 dage men alle er negative.
hvad kan der være galt? jeg har næsten udelukket graviditet da alle testene var negative, men hvad kan det ellers være? og hvis det er graviditet, er det så normalt at have kvalme og tisse så tidligt i graviditeten, og hvorfor kan jeg ikke teste positiv?
Jeg håber virkelig ikke jeg er gravid, for min kæreste slår mig ihjel når jeg fortæller ham det. han vil ikke have børn nu, men hvis jeg ér gravid, kan jeg ikke andet end beholde det efter det der skete sidste gang.
Jeg håber virkelig på at i kan og vil hjælpe mig, for jeg ved ikke hvad jeg skal gøre?