Hvad blev der egentlig af den der hyttetur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. juni 2010

Barbamama

Ja der var engang for længe siden snak om at mødes i en hytte. Og evt overnatte. Hvad blev der af det???? Skete der mere eller er den skrevet ned i en glemmebog? Bliver snart nødt til at se de lækre mødre herindefra IRL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

TbCp

michella80 skriver:

Ja der var engang for længe siden snak om at mødes i en hytte. Og evt overnatte. Hvad blev der af det???? Skete der mere eller er den skrevet ned i en glemmebog? Bliver snart nødt til at se de lækre mødre herindefra IRL

Det var mig der skulle stå for det... det er gået lidt i vasken, synes det var lidt svært at overskue... og egentlig heller ikke så mange der meldte på synes jeg ....

Anmeld

12. juni 2010

oo

jeg overvejer altså stadig at holde noget til august. for de VOKSNE i haven...så vi satser på godt vejr. evt noget med at man gir et beløb og så sørger Søren og jeg for mad og så griller vi og hygger og laver bål og alting. men det kommer også meget an på om folk har lyst...og kan komme herned osv. der er jo en del med børn, kan man sige, altså enlige, som så skal have afsat dem...

Anmeld

12. juni 2010

JustAnotherName

Jeg vil riiiigtig gerne møde Jer alle.....hvis det kan lade sig gøre ift. tid og sted, osv... Jeg vil gøre en del for at få det til at kunne lade sig gøre.
Om det så bare er mig alene eller med børn. Jeg syntes, at begge dele kunne være mega hygge.
Dog vil jeg(også) rigtig gerne møde Jer MED jeres børn, hvis det kan lade sig gøre ....f.eks. til sådan et overnatnings-arrangment
Det er noget af en mundfuld. Men ku da være smadder sjovt og hyggeligt!

Anmeld

12. juni 2010

anna-jonas

Jeg er helt helt klar på et lille NS-træf, både med og uden unger............og vil også godt køre et bette stykke for at møde jer. Har bare ikke overskuddet til at stå for sådan et arrangement....................men i mit tidligere liv, var jeg altid sådan en som arrangerede og gjorde ved.

Anmeld

13. juni 2010

Barbamama

Jeg er klar Trine! Og Tina ja jeg kan godt se det er meget at stå med. Jeg ville bare lige høre  Og ja jeg vil også rigtig gerne mødes både med og uden børn

Anmeld

13. juni 2010

Karo

Tjuhl skriver:

jeg overvejer altså stadig at holde noget til august. for de VOKSNE i haven...så vi satser på godt vejr. evt noget med at man gir et beløb og så sørger Søren og jeg for mad og så griller vi og hygger og laver bål og alting. men det kommer også meget an på om folk har lyst...og kan komme herned osv. der er jo en del med børn, kan man sige, altså enlige, som så skal have afsat dem...

Nu er vi jo så heldige at svigerfamillien bor i Svendborg, så hvis du holder noget i august tager vi jo bare på besøg derovre. Så kan jeg nemmelig forlade dem, og køre op til jer

Jeg vil nemmelig også rigtigt gerne se jer IRL og selvfølgelig giver vi et beløb med.

Også kom jeg lige i tanke om noget pusigt. For første gang du nævnte at du måske ville holde noget, snakket du om at der skulle drikkes en masse somersby. Jeg kan ikke huske hvem det var, men der var en der mente at det måtte du ikke på dette tidspunkt for der ville du være gravid. Og ja, vedkommende fik ret (mener det var Tina)

Anmeld

13. juni 2010

oo

Karo skriver:

Nu er vi jo så heldige at svigerfamillien bor i Svendborg, så hvis du holder noget i august tager vi jo bare på besøg derovre. Så kan jeg nemmelig forlade dem, og køre op til jer

Jeg vil nemmelig også rigtigt gerne se jer IRL og selvfølgelig giver vi et beløb med.

Også kom jeg lige i tanke om noget pusigt. For første gang du nævnte at du måske ville holde noget, snakket du om at der skulle drikkes en masse somersby. Jeg kan ikke huske hvem det var, men der var en der mente at det måtte du ikke på dette tidspunkt for der ville du være gravid. Og ja, vedkommende fik ret (mener det var Tina)

det var tante lilla a.k.a. Trine, Maluccas mor, der sagde det hun har haft ret i ret mange ting med hensyn til mig og graviditet....nu siger hun - som en af de eneste - at jeg får en dreng, så det blir spændende om hun får ret igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.