Kig på ting til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. juni 2010

Anonym trådstarter

Er det dumt at gå igang med at kigge og se hvad man vil have til sit eget barn allerede i de første par uger. Er bare så nysgerrig efter hvad vores lille bebs skal have

hvad synes i?
og...hvornår gik igang både med kik og køb??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

B&J

klart du vil igang det er jo vildt dejlig af være gravid og babytøj er jo bare det sødeste...

jeg valgte godt nok af gå 4 mdr før jeg gjorde noget men det var min underbevisthed der sagde jeg skulle vente... og det gjorde jeg  men nok også fordi jeg havde det ej skal jeg være mor sker der virkelig sådan en stor ting for mig og kan jeg få lov af elske sådan en lille en osv... smiler syntes det er en virkelig stor ting...

men hvis du er klar så kig løs og køb løs

Anmeld

12. juni 2010

Anonym trådstarter

vil ikk købe endnu, men kikke. måske det var lidt latterligt når man ikk en gang har overstået de 12 uger.

Anmeld

12. juni 2010

Low

Jeg synes du skal gå i gang lige så snart du synes.

Jeg gik først igang efter MD scanningen var overstået. Det var mere for min egen skyld, for jeg ville gerne vide kønnet og om alt var som det skulle være.

Men for at sparre penge så er det godt at købe tilbud hvor man sparre penge og køb lidt af gangen. Det har jeg gjort for ikke at skulle stå og købe det hele på en gang for så bliver det en meget stram måned.

Held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.