Det er staidg lidt vildt = )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Moaaar <3

Jeg synes sq stadig det er lidt vildt at jeg er gravid.
Jeg kan virkelig ikke fatte det, eller jo det har jeg ...men synes bare det er så vildt?
Jeg sidder ofte i min egen verden og tænker hvad der skal ske hvordan det bliver , hvilken barnevogn jeg vil have og vugge/seng.

Lidt alla´forelsket følelse i maven , sommerfugle imaven er det vist tror jeg nok...

Jeg brænder lidt for også at dele det med nogen men det er alt for tidligt synes jeg , vil gerne over de 12 uger og hvertfald lige besøg doktoerman.

Har kun fortalt det til min mor men hun reagerede meget "blidt" ? hvilket jeg ikke havde forventet, også har hun ikke nævnt det siden... ikke lige så fedt synes jeg. Men snakker dog om alt andet, som intet var hendt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

anjada

Tillykke tillykke det er en dejlig fornemmelse at vide at man er gravid, men også helt uvirkelig... Da jeg fandt ud af at jeg var gravid, var jeg 5 uger henne, og vi kunne slet ikk holde det for os selv, så alle vidste det i løbet af nogle dage. Men jeg var alligevel bekymret for om det nu også var rigtigt hi hi.... Så det var en skøn følelse at være til den første lægeundersøgelse og få bekræftet at jeg virkelig var gravid, og NF scanning hvor vi fik bebs at se, så du har noget at glæde dig til Og mon ikke at din mor glæder sig, selvom hun ikke taler om det??

Anja

Anmeld

12. juni 2010

Moaaar <3

anjada skriver:

Tillykke tillykke det er en dejlig fornemmelse at vide at man er gravid, men også helt uvirkelig... Da jeg fandt ud af at jeg var gravid, var jeg 5 uger henne, og vi kunne slet ikk holde det for os selv, så alle vidste det i løbet af nogle dage. Men jeg var alligevel bekymret for om det nu også var rigtigt hi hi.... Så det var en skøn følelse at være til den første lægeundersøgelse og få bekræftet at jeg virkelig var gravid, og NF scanning hvor vi fik bebs at se, så du har noget at glæde dig til Og mon ikke at din mor glæder sig, selvom hun ikke taler om det??

Anja

jeg glæder mig også helt vildt til alle de undersøgelser.
jeg håber min mor begynder at spørger selv og hun kommer til mig og ikke omvendt,..

Anmeld

12. juni 2010

anjada

Æblekage skriver:

jeg glæder mig også helt vildt til alle de undersøgelser.
jeg håber min mor begynder at spørger selv og hun kommer til mig og ikke omvendt,..

Ja, jeg håber da at hun begynder at vise interesse, kan hun mon være bange for at glæde sig for meget inden du har er nået de magiske 12 uger??

Anja

Anmeld

12. juni 2010

Moaaar <3

anjada skriver:

Ja, jeg håber da at hun begynder at vise interesse, kan hun mon være bange for at glæde sig for meget inden du har er nået de magiske 12 uger??

Anja

Nej det er hun ikke, for hun siger... er testen positiv så er den positiv også er du gravid , men ja vi får se.

Anmeld

12. juni 2010

Lotus86

Stort tillykke med din graviditet, jeg håber du får 8 skønne måneder

Kan se på din profil at du kun er 21 år, mon det kan være derfor din mor reagere som hun gør? Fordi hun synes du er for ung?? I hvert fald så er jeg sikker på, at hun bare lige skal sunde sig, og vænne sig til tanken

Anmeld

12. juni 2010

Moaaar <3

npn skriver:

Stort tillykke med din graviditet, jeg håber du får 8 skønne måneder

Kan se på din profil at du kun er 21 år, mon det kan være derfor din mor reagere som hun gør? Fordi hun synes du er for ung?? I hvert fald så er jeg sikker på, at hun bare lige skal sunde sig, og vænne sig til tanken

min mor var slutningen af 30erne så det kunne da godt tænkes.

Men synes nu min alder er passende til at få et barn.
Jeg har altid sagt at jeg ville have fast arbejde, fast bopæl, kørekort, egen bil, opsparring, ingen lån og en dejlig kæreste. og må da sige at jeg intet mangler af det =)

Anmeld

12. juni 2010

Svane83

Hej 

Først og fremmest tillykke med din graviditet. 

Jeg er sikker på at når først at din mor har vænnet sig til tanken og din mave begynder og vokse, så skal hun nok blive glad det er jeg sikker på.

Det kan jo godt tænkes at hun måske troede du ville være lidt ældre, det er også lidt en omvæltning at for hende at hun nu skal være mormor, - så er man jo gammel tænker hun måske det gjorde min svigermor ihvertfald da min kærestes søster på 23 blev gravid.

Bare dig og din kæreste glæder jer til jeres lille vidunder så skal mormor også nok komme til det er jeg sikker på.

Carina

Anmeld

14. juni 2010

trine1989

Æblekage skriver:

Jeg synes sq stadig det er lidt vildt at jeg er gravid.
Jeg kan virkelig ikke fatte det, eller jo det har jeg ...men synes bare det er så vildt?
Jeg sidder ofte i min egen verden og tænker hvad der skal ske hvordan det bliver , hvilken barnevogn jeg vil have og vugge/seng.

Lidt alla´forelsket følelse i maven , sommerfugle imaven er det vist tror jeg nok...

Jeg brænder lidt for også at dele det med nogen men det er alt for tidligt synes jeg , vil gerne over de 12 uger og hvertfald lige besøg doktoerman.

Har kun fortalt det til min mor men hun reagerede meget "blidt" ? hvilket jeg ikke havde forventet, også har hun ikke nævnt det siden... ikke lige så fedt synes jeg. Men snakker dog om alt andet, som intet var hendt.

står faktisk i præcis samme situation  testede svag postiv igår og er også helt rundt på gulvet af lykke men samtid erjeg så bange for at glæde mig for meget...

vi har snakket om at først fortælle det til familien efter uge 8 måske senere da jeg gerne vil over den mest kritiske periode uge 12

håber din mor vil begynde at glde sig på dine vegne måske hun lige skal vende sig til tanken

Knus trine

Anmeld

14. juni 2010

Moaaar <3

trine1989 skriver:

står faktisk i præcis samme situation  testede svag postiv igår og er også helt rundt på gulvet af lykke men samtid erjeg så bange for at glæde mig for meget...

vi har snakket om at først fortælle det til familien efter uge 8 måske senere da jeg gerne vil over den mest kritiske periode uge 12

håber din mor vil begynde at glde sig på dine vegne måske hun lige skal vende sig til tanken

Knus trine

Tillyke hvor skønt !!!

Hvor langt er du så henne ?
Ja vi aner stadig ikke hvornår vi skal fortælle noget tænker lidt på efter uge 8 men så igen vil sq også være på den sikre side og vente til uge 12

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.