Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
det var skismer godt gået!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
idamaria83 skriver: Altså Lina har virkelig haft en off-dag idag - intet har bare fungeret, hun har grædt meget og sovet skørt - og er derfor stadig oppe (efter 1 times forgæves putning) - vi sidder så i sofaen, hvor hun sidder og siger "baaaar" (=far), som hun lige har lært idag...så siger jeg, om hun kan spørge far om at lege - og så siger hun lige så fint "bar neeeiie" (=far lege)...hvor sejt er det ikke lige, at hun sætter to ord sammen i en alder af 13 mdr?! Ja jeg er i hvert fald stolt...
Altså Lina har virkelig haft en off-dag idag - intet har bare fungeret, hun har grædt meget og sovet skørt - og er derfor stadig oppe (efter 1 times forgæves putning) - vi sidder så i sofaen, hvor hun sidder og siger "baaaar" (=far), som hun lige har lært idag...så siger jeg, om hun kan spørge far om at lege - og så siger hun lige så fint "bar neeeiie" (=far lege)...hvor sejt er det ikke lige, at hun sætter to ord sammen i en alder af 13 mdr?! Ja jeg er i hvert fald stolt...
Hun er godt nok dygtig - Du har god grund til at være MEGET STOLT.
Minder mig om at Niklas Emil ikke blot kalder mig mor, men "mor der" Tror Morten har sagt for mange gange til ham; ja mor er der. I det hele taget siger Niklas Emil "der" efter mange ting. Vi ska vidst prøve at reducere vores brug af "der" hihi
JustAnotherName skriver: Ååårhh, hvor sødt. "Hej far" Idag sagde Celina "jøsses" Det kom først fra fjernsynet ....og så var der en lille stemme i stuen der gentog det. Da jeg fortalte det til Kenneth, sagde han, at det havde han godt hørt hende sige før .....Af alle verdens ord - så lige JØSSES ?!? Hehe, skøre barn.
Ååårhh, hvor sødt. "Hej far"
Idag sagde Celina "jøsses" Det kom først fra fjernsynet ....og så var der en lille stemme i stuen der gentog det. Da jeg fortalte det til Kenneth, sagde han, at det havde han godt hørt hende sige før .....Af alle verdens ord - så lige JØSSES ?!? Hehe, skøre barn.
Ja det var også bare totalt cute hun kom gående lige så stolt med sin gåvogn, og kom forbi Pelle, tager øjenkontakt med ham og siger lige så tydeligt "Hej far" og hun strålede! (det samme gjorde faderen i øvrigt )...
"Jøsses" - det er sgu et sejt ord at sige, når man kun er 13 mdr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128