Spørgsmål ang. gravid og spinnig!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Anonym trådstarter

Er lige annonym i dagens anledning, da jeg ikke lige er sikker på om der er nogen imellem der kan finde genkende mig

Nå, men situationen er den, vi overvejer at få nr. to når jeg er færdig med skolen. Jeg løber rigtig meget, så konditionen ganske fin.

Sidst jeg var gravid fik jeg afvidejeg ikke måtte starte på nogen ny motionsform, men da jeg allerede spinnede i forvejen inden jeg blev gravid måtte jeg fortsætte til jeg ikke orkede merejeg ved jo, jeg ikke kan blive ved med at løbe når jeg bliver gravid, maven bliver jo tung  og jeg spinner ikke længere, men vil jo gerne starte på det igen, så jeg kan dyrke motion under min graviditet.

Mit spørgsmål er så, skal jeg starte med at spinne et par måneder før jeg håber at blive gravid, eller kan jeg godt begynde at spinne, når min krop ikke kan klare løberiet længere?

Håber ikke det blev alt for uforståeligt og indviklet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

Anonym trådstarter

slet ingen?

Anmeld

12. juni 2010

Siber

altså når du nu er i form, kan jeg ikke se at der skulle være noget i vejen for at du starter til spinning. Det handler jo bare om at lytte til sin krop.

Man kan sagtens begynde til ny sport når man er gravid, men man skal nok ikke begynde at træne til en marton, eller andet ekstremt. Det er jo godt at være i form til fødsel, men alt med måde!

Jeg spinner, og er gravid!

Knus Siber

Anmeld

12. juni 2010

SpunkenJo

Problemet med at starte på ny sprotsgren under en graviditet er når man vælger at gå fra den ene ekstrem til den anden.....

Så løber du nu, er det da helt naturligt, at du lader spinningcyklen overtage. Så slipper man for stød, men holder samme "puls" og belastning på kroppen.

Lyt til din krop frem for alt. Hvis du får ondt i andet end muskler, STOP!!! Ellers gi den bare gas, det er jo ikke en sygdom at være gravid!

- Min mormor var i marken et par timer før hun fødte, og klar igen om eftermiddagen. Vi er byggede til det der føder

Løb, svøm, cykel, hop og dans 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.