Hurtig Update på: Hvad kan det mon være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

Prinsessens'Mor<3

SkrukNu skriver:

Det var så lidt da!!

Puha i forhold til testen der må jeg nok melde lidt pas, altså jeg har aldrig selv brugt dem og er ikke sikker på hvad de tester og om de derfor tester før den reelle ægløsning eller på selve dagen for ægløsningen..

Men ellers har du ret.. fra ægløsning går der ca. 14 dage til man skal have sin forventede mens igen og dermed ca. 14 dage til man kan teste med g-test, dog er nogen langsommere til at danne hcg end andre og kan derfor først teste senere...

Så jeg burde kunne G- teste om ca.
2 uger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

L-Mortil3

Kontrol stregen er da den streg
tættest på det grønne?
er det ikke?

Nej, det er test stregen
Det står også i din brugsanvisning ikke?

Anmeld

11. juni 2010

Kruse90

Line&Liam skriver:

Nu ikke for at skåre glæden, men en ÆL test er jo kun positiv, når begge streger er lige tydelige eller test stregen er tydeligere end kontrol stregen, så jeg vil ikke mene din er positiv Endten er den på vej til at blive det, ellers har ÆL lige været der

Men derfor skader en ordentlig omgang i kanen aldrig

streger der er tydeligst er den der viser at den er positiv.
Og for at en ÆL test skal positiv skal stregen som her være tydeligere!!! ikke lige tydelige

Anmeld

11. juni 2010

L-Mortil3

Kruse90 skriver:

Ja så må mine have været bagvendt

Ja så må mine have været bagvendt.

Anmeld

11. juni 2010

L-Mortil3

11. juni 2010

L-Mortil3

Kruse90 skriver:

streger der er tydeligst er den der viser at den er positiv.
Og for at en ÆL test skal positiv skal stregen som her være tydeligere!!! ikke lige tydelige

Jeg sagde forøvrigt heller ikke de skulle være lige tydelige, men som MINIMUM Lige tydelig, men pyt nu med det, den er jo positiv kan jeg nu forstå Er det graviditetstesten der er omvendt så`?? (Liam er knap 7 mdr og jeg har allerede glemt det efter den lange tids babyprøvning )

Anmeld

11. juni 2010

Frejsmor

MaleneS skriver:

Så jeg burde kunne G- teste om ca.
2 uger?

Jo hvis du har din ægløsning nu og I selvfølgelig kommer i kanen og laver lidt gymnastisk så sku du ku teste om 2 uger..

Men som Line&Liam siger, så tror jeg måske faktisk ikke din test er positiv, uden at jeg ellers ved noget om det, men læste lige lidt på denne her side:

http://www.min-mave.dk/find-din-aegloesning/article-309.htm

Hmm.. Min computer vil åbenbart ikke copy-paste så har måtte taste linket ind manuelt... Men her står der en masse om ægløsningsteste og der er også billeder af negative og positive tests!

Anmeld

11. juni 2010

Prinsessens'Mor<3

dette link som Line&Liam satte ind kan
man se en tegning af testen og der står
at kontrolstregen er den der er tættest
på det mørke/grønne og at den skal
være mindst lige så tydelig eller mindre
tydlig end test stregen, som den er på min..
eller tager jeg helt fejl?
http://www.billige-teste.dk/brugsanvisninger/LH_strimmel-3-19-10.pdf

Anmeld

11. juni 2010

Prinsessens'Mor<3

SkrukNu skriver:

Jo hvis du har din ægløsning nu og I selvfølgelig kommer i kanen og laver lidt gymnastisk så sku du ku teste om 2 uger..

Men som Line&Liam siger, så tror jeg måske faktisk ikke din test er positiv, uden at jeg ellers ved noget om det, men læste lige lidt på denne her side:

http://www.min-mave.dk/find-din-aegloesning/article-309.htm

Hmm.. Min computer vil åbenbart ikke copy-paste så har måtte taste linket ind manuelt... Men her står der en masse om ægløsningsteste og der er også billeder af negative og positive tests!

ifølge dit link, så er min test også positiv..

Anmeld

11. juni 2010

Frejsmor

MaleneS skriver:

ifølge dit link, så er min test også positiv..

Kiggede lige efter en ekstra gang og jeg tror da mine øjne er lidt trætte her til aften for kan da se jeg så forkert lige før, så ja din test er positiv i følge linket, så bare klø på hehe og så jeg fingre for du kan være med i min mødre gruppe også!!

Knus Channie (7+4 = termin 24/01-2011)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.