Nu er min lille 5 årige datter ikke bange for mange ting, og har ellers ikke haft noget imod edderkoppe. Og mor her er ikke bange. Men i dag havde min datter sku noget af en uhældig dag.
Først sidder hun og leger så dejligt på gulvet, da hun pludseligt skriger. En stor fed edderkop er på vej op ad hendes ben. Jeg får fjernet dyret og sidder og trøster min datter i et stykke tid. Siger det ikke er almindeligt at det sker.
Efter lidt tid falder hun til ro. Siger hun ikke vil lege med dukken mere. ( den hun legede med da edderkoppen kom ) Hun tager ud på badeværelset for at hente en karet hun haved leget i badet med. Og pludseligt kommer der igen et skrig. Jeg løber ind og hvad ser jeg endnu en edderkop der ligger og spræller i bunden af badet. Skyller edderkoppen ud, og trøster min datter...igen
Meeeen om det ikke var nok, lidt efter at hun var blevet puttet, kommer den stakkels pige skrigende ud af soveværelset. IGEN en edderkop, lige ved hovedgæret på sengen.
Behøver jeg at sige at hun fik lov til at putte hos mor der lovede at tage på edderkoppejagt.
Så nu har jeg støvsuget alt jeg kan støvsuge, og håber at hun ikke har fået livslang trauma efter denne dag.
Anmeld