Edderkoppe!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Daisy

Nu er min lille 5 årige datter ikke bange for mange ting, og har ellers ikke haft noget imod edderkoppe. Og mor her er ikke bange. Men i dag havde min datter sku noget af en uhældig dag.

Først sidder hun og leger så dejligt på gulvet, da hun pludseligt skriger. En stor fed edderkop er på vej op ad hendes ben. Jeg får fjernet dyret og sidder og trøster min datter i et stykke tid. Siger det ikke er almindeligt at det sker.

Efter lidt tid falder hun til ro. Siger hun ikke vil lege med dukken mere. ( den hun legede med da edderkoppen kom ) Hun tager ud på badeværelset for at hente en karet hun haved leget i badet med. Og pludseligt kommer der igen et skrig. Jeg løber ind og hvad ser jeg endnu en edderkop der ligger og spræller i bunden af badet. Skyller edderkoppen ud, og trøster min datter...igen

Meeeen om det ikke var nok, lidt efter at hun var blevet puttet, kommer den stakkels pige skrigende ud af soveværelset. IGEN en edderkop, lige ved hovedgæret på sengen.

Behøver jeg at sige at hun fik lov til at putte hos mor der lovede at tage på edderkoppejagt.

Så nu har jeg støvsuget alt jeg kan støvsuge, og håber at hun ikke har fået livslang trauma efter denne dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Vingummien

Ej hvor synd for hende Hader selv edderkopper, så forstår hende sgu godt

Anmeld

11. juni 2010

JustAnotherName

Nu er min lille 5 årige datter ikke bange for mange ting, og har ellers ikke haft noget imod edderkoppe. Og mor her er ikke bange. Men i dag havde min datter sku noget af en uhældig dag.

Først sidder hun og leger så dejligt på gulvet, da hun pludseligt skriger. En stor fed edderkop er på vej op ad hendes ben. Jeg får fjernet dyret og sidder og trøster min datter i et stykke tid. Siger det ikke er almindeligt at det sker.

Efter lidt tid falder hun til ro. Siger hun ikke vil lege med dukken mere. ( den hun legede med da edderkoppen kom ) Hun tager ud på badeværelset for at hente en karet hun haved leget i badet med. Og pludseligt kommer der igen et skrig. Jeg løber ind og hvad ser jeg endnu en edderkop der ligger og spræller i bunden af badet. Skyller edderkoppen ud, og trøster min datter...igen

Meeeen om det ikke var nok, lidt efter at hun var blevet puttet, kommer den stakkels pige skrigende ud af soveværelset. IGEN en edderkop, lige ved hovedgæret på sengen.

Behøver jeg at sige at hun fik lov til at putte hos mor der lovede at tage på edderkoppejagt.

Så nu har jeg støvsuget alt jeg kan støvsuge, og håber at hun ikke har fået livslang trauma efter denne dag.

Ajj, stakkels pigebarn ....hvor uheldig har man lov at være!

Jeg er typen der HADER ederkopper, men skjuler min foragt for dem, overfor mine piger, så de ikke skal blive præget af mig.

Min datter har også en "lille peter ederkop" på sit værelse, som sover bag komoden. Hun er ikke bange for den. Så vi lader den bare "sove deromme", indtil jeg en dag ser den med en støvsuger i hånden!!!

Puuuhaaaa, jeg bryder mig ikke om det kravl!

Anmeld

11. juni 2010

Daisy

Ja uheldig kan man godt kalde det, jeg tager den også med ro med edderkoppe, og hun har op til nu ikke haft noget problem med dem. Meeeen tror sku det bliver for meget når de nærmest 'overfalder' en, det må sætte sit spor

Anmeld

11. juni 2010

bette

må desværre nok sige.-. at det var sådan min frygteligte forbi for edderkopper kom..

det var nemlig også i forbindelse med legetøj osv.

kan slet ikke have dem idag.. kan hyle hvis jeg ser en.. og går total i panik..

håber ikke det har gjort din datter bange for dem som jeg er.. det er ikke spor sjovt at leve med..

Anmeld

11. juni 2010

KarinaIda

bette skriver:

må desværre nok sige.-. at det var sådan min frygteligte forbi for edderkopper kom..

det var nemlig også i forbindelse med legetøj osv.

kan slet ikke have dem idag.. kan hyle hvis jeg ser en.. og går total i panik..

håber ikke det har gjort din datter bange for dem som jeg er.. det er ikke spor sjovt at leve med..

Puha, det ligesom mig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.