Navle billede tråd ;D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.285 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Low

Ja, hvis i har lyst så vis jeres navler

Her er nogle af mine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Valle81

Low skriver:

Ja, hvis i har lyst så vis jeres navler

Her er nogle af mine

Ej hvor er det syret:0)

Min navle ændrede slet ikke udseende overhovedet under bege mine graviditeter:0) Har dog ingen billeder af det:0)

Anmeld

11. juni 2010

Low

Valle81 skriver:

Ej hvor er det syret:0)

Min navle ændrede slet ikke udseende overhovedet under bege mine graviditeter:0) Har dog ingen billeder af det:0)

Hehe jeg kan også sidde at grine af min navle nogle gange . Jeg var ude i det gode vejr med nogle venner for et par dage siden og der kunne man se navlen stak ud, selv om jeg havde en tynd strop(staves?) bluse på hehe. Det gik snakken så også ud på ;D.

Ændrede din navle sig slet ikke? Det er "sjovt" at der kan være så meget forskel på de navler fra kvinde til kvinde

Anmeld

11. juni 2010

Valle81

Low skriver:

Hehe jeg kan også sidde at grine af min navle nogle gange . Jeg var ude i det gode vejr med nogle venner for et par dage siden og der kunne man se navlen stak ud, selv om jeg havde en tynd strop(staves?) bluse på hehe. Det gik snakken så også ud på ;D.

Ændrede din navle sig slet ikke? Det er "sjovt" at der kan være så meget forskel på de navler fra kvinde til kvinde

Jeg kan lige se det for mig:0)

Nej den ændrede sig slet ikke, den vendte indad hele tiden og ændrede sig slet ikke:0) Min køre kæreste sagde hele tiden - eeej nu begynder den nok snart at blive mindre  og måske bule ud af - nej sagde jeg det gør det ikke:0)

Og det gjorde den heller ikke:0) Og det var ikke fordi at jeg ikke havde stor mave her er billede fra jeg var 40+0:0) Og gik helt til 41+5)

Anmeld

11. juni 2010

Low

Valle81 skriver:

Jeg kan lige se det for mig:0)

Nej den ændrede sig slet ikke, den vendte indad hele tiden og ændrede sig slet ikke:0) Min køre kæreste sagde hele tiden - eeej nu begynder den nok snart at blive mindre  og måske bule ud af - nej sagde jeg det gør det ikke:0)

Og det gjorde den heller ikke:0) Og det var ikke fordi at jeg ikke havde stor mave her er billede fra jeg var 40+0:0) Og gik helt til 41+5)

Det var lang tid alligevel .

Ja det er lidt vildt at navlen faktisk ikke poppede ud hehe . Men fin mave du havde dig der

Anmeld

11. juni 2010

LinLin

Hihi - den er lidt sjov, din navle 

Min går nærmest bare ud i et med resten af maven... Det må være noget med hvor meget eller lidt arvæv der er "indeni"...

Lige et billede (inkl de strækmærker jeg fik med den første - håber ikke der kommer flere til samlingen denne gang )

Anmeld

11. juni 2010

Low

Mor til David skriver:

Hihi - den er lidt sjov, din navle 

Min går nærmest bare ud i et med resten af maven... Det må være noget med hvor meget eller lidt arvæv der er "indeni"...

Lige et billede (inkl de strækmærker jeg fik med den første - håber ikke der kommer flere til samlingen denne gang )

Ja hehe, den er lidt suspekt .

Nåe ja - det med arvæv. Det tænkte jeg faktisk ikke på, det kan jo godt være derfor .

Anmeld

11. juni 2010

FrkLarsen

Den ser sjov ud din navle Og super sjov tråd iøvrigt! 

Her er et billede fra idag, navlen er kun lidt 'spasser' for oven  

Og selvfølgelig strækmærkerne som er blevet slemmere  

Kamilla 31+6

Anmeld

11. juni 2010

Low

FrkLarsen skriver:

Den ser sjov ud din navle Og super sjov tråd iøvrigt! 

Her er et billede fra idag, navlen er kun lidt 'spasser' for oven  

Og selvfølgelig strækmærkerne som er blevet slemmere  

Kamilla 31+6

Jeg har et hul lige over navlen men det er fordi der har siddet en piercing . Men min navle er herre mærkelig

Min startede også ligesom din, for oven stak den ud men nu er det HELE navlen ;D.

Jeg synes nu ikke at dine strækmærker er så slemme, det kunne være værre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.