Jeg er allerede træt af fodbold...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

Munder

Tjuhl skriver:

MÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH!

jeg er også kravlet herop på 1. salen. kamp nu OG kamp i aften

og når VM er ved at være forbi så starter tour de france  jeg håber satme vejret bliver sådan at jeg kan skride udenfor, for alt det tågehorn/publikums larm går lige i hjernen på mig!!

Ja, der er jo nærmest kamp hele tiden. Har heldigvis overtalt husbond til at droppe kampen i aften og spille et spil med sin viv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

oo

Munder skriver:

Ja, der er jo nærmest kamp hele tiden. Har heldigvis overtalt husbond til at droppe kampen i aften og spille et spil med sin viv

SUK! jeg har lige fået Søren til at køre mig på tanken så jeg kunne leje en film som jeg kan se på computeren i sengen...

Anmeld

12. juni 2010

Barbamama

Munder skriver:

....og VM har kun været igang i knap 1½ time.... Det bliver en laaaaang måned

Da min kæreste sagde: Nu starter VM! Så sagde jeg: Så ved jeg godt hvad jeg skal lave: BABY DK!

Anmeld

12. juni 2010

MoarTil4

Fines mor skriver:

Jeg belv træt af det da jeg så der ingen  børnetime var grrrr...

tjek lige om den evt. rykkes til DR2 - det er tidligere gjort.

Anmeld

12. juni 2010

MoarTil4

nå, jeg kan se at jeg ikke er den eneste - ja jeg er enig....det bliver en lang måned.

Det er så intensivt, når der er sådan noget fodboldhalløj.

Jeg sad og ventede på nyhederne i foregårs, som kom lige efter et eller andet VM åbningsprogram. Og så startede nyhederne op med.....VM, som der lige havde været flere timer af i TV. Så er det jeg tænker om der slet ikke sker noget i verden, når der er fodbold........suk.

Anmeld

12. juni 2010

Moaaar <3

Munder skriver:

....og VM har kun været igang i knap 1½ time.... Det bliver en laaaaang måned

Har heldigvis en kæreste der ikke gider at sidde foran flimmer kassen for at følge med i fodbold.
Men er der boksning sidder han der, gør vi faktisk begge to.

Jeg bryds mig ikke om fodbold på tv, har dog været inde og se en rigtig kamp og det var da fedt. Men det var da også nok af fodbold til mig

Anmeld

12. juni 2010

Christina31

Det bliver en frygtelig lang måned, og bagefter Tour de france  Skal virkelig tage mig sammen for ikke at være en skide sur kæreste.

ØV.

Anmeld

12. juni 2010

Maria.

Fines mor skriver:

DR fatter ikke, at man ikke kan forklare børn på 4 og 6 år, at idag er der altså ikke børnetime ;-(( Men de er total kolde!!

Det kommer vidst over Ramasjang kl. 18.00 i stedet!

Anmeld

12. juni 2010

Maria.

Jeg synes det er dæææææjligt! Elsker fodbold!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.