Er jeg et ondt menneske??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Anonym trådstarter

Jeg er lykkeligt gravid, sådan da... Jeg har ventet på dette i lang tid og nu er det endeligt lykkes. Var i skanneren og fik 2 gange at vide det blev en dreng. Nu skulle jeg være glad, men det er jeg ikke. Jeg havde håbet, ønsket det blev en pige og jeg ved ikke engang hvorfor. Jeg tænkte når det nu er 50/50 chance for det blev en pige, hvorfor skulle det så være en dreng!! Der var ikke nogen tvivl da jeg klart og tydligt kunne se dens tissemand og pung. Jeg er rigtigt bange for at jeg ikke kan forholde mig til dette barn. Og er så ulykkelig lige nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Miia90

kram til dig.

Men drenge børn er da ligeså dejlige som pigebørn. næste gang for du måske en pige

Anmeld

11. juni 2010

Svei

Hvad er der ondt i det? du havde en drøm og den brast...sådan er det med mange af de drømme man har omkring det at få børn, synes jeg...det mest fantastiske er jo at når det lille barn kommer ud så er det ikke et bestemt køn der kommer ud, det er i stedet lige præcis det menneske man aldrig vil kunne undvære, altid vil elske og som man altid drømte om. intet eller ingen anden kunne det være...

Så vær du bare ked af at du ikke fik drømmen om en lille pige...græd ud og så kan du glæde dig over at inde i din mave, er der lige det du venter på.

Anmeld

11. juni 2010

vingummibamse

de fleste ønsker sig jo på et eller andet plan endten det ene eller det andet..

og håber dig at når den værste skuffelse er gået over at du så vil glæde dig over din lille dreng..

om ikke andet... så når du for den lille dreng ud i armene kan man ikke lade være med at elske ham..

et ekstra kæmpe knus her fra med et håb til dig om at det hele nok skal gå...

og for at svare på dit spørgsmål.. nej syntes ikke du er et ondt eller et dårligt menneske... du er bare skuffet fordi du havde håbet på noget andet..

Anmeld

11. juni 2010

Ydnarb

Hejsa til dig. :-)

Jeg havde det på nøjagtig samme måde, da jeg fandt ud af, at mit første barn var en dreng.

Både jeg, og min daværende kæreste var overbevist om, at vi ventede os en lille pige.. - Og jeg indrømmer ærligt, at skuffelsen var virkelig stor, da man kunne se den lille pjollert.

MEN. Da han så endelig kom ud, og blev puttet på min mave kunne jeg slet ikke forestille mig et liv uden netop HAM, og jeg vil ikke bytte ham for noget som helst i verden.

Min prins er idag 4 år gammel, og stadig lige så skøn og fantastisk..

Du skal bare give dig selv tid til, at vende dig til tanken  om at det altså bliver en dreng :-)

Og jeg er ikke i tvivl om, at du vil elske din lille dreng ligeså betingesløst, som hvis det var blevet en pige :-)

Og som Miia skriver, så er drengebørn lige så dejlige, som pigebørn.. De er en udfordring på hver deres måde. :-)

Kram til dig herfra

Anmeld

11. juni 2010

Laulund87

Jeg kan godt kende det du skriver..jeg ønskede mig en pige og det var også det vi fik. Jeg ved nu at jeg ville have været lige så glad hvis det var en dreng

Jeg havde det bare skidt med at ønske det blev en pige for man burde jo egentlig bare ønske sig at barnet er sundt og rask

Anmeld

16. juni 2010

L-Mortil3

Yrsa skriver:

Hvad er der ondt i det? du havde en drøm og den brast...sådan er det med mange af de drømme man har omkring det at få børn, synes jeg...det mest fantastiske er jo at når det lille barn kommer ud så er det ikke et bestemt køn der kommer ud, det er i stedet lige præcis det menneske man aldrig vil kunne undvære, altid vil elske og som man altid drømte om. intet eller ingen anden kunne det være...

Så vær du bare ked af at du ikke fik drømmen om en lille pige...græd ud og så kan du glæde dig over at inde i din mave, er der lige det du venter på.

Kunne ikke have skrevet det bedre!

Anmeld

16. juni 2010

Ansemusen

Kæreste dig!

Jeg er selv en af dem som ALTID har ønsket mig en pige, min egen lille Anine! Men vi fik i uge 17 at vide, at vi ventede en dreng, hvilket jeg faktisk godt vidste. Jeg blev først rigtig glad, fordi det var så vildt at se ham i 3D. Men derefter blev jeg nedtrykt og brugte en uges tid på at forholde mig til at den pige, jeg altid havde ønsket mig, måske aldrig kommer.

Men efter en uges tid havde jeg det fint med det og senere følte jeg slet ikke at det kunne være anderledes. Nu er vores søn 19 dage gammel og han er bare SÅ dejlig!!! Jeg ville ikke bytte ham for nogen pige i verden, men jeg har da stadig den der frygt for måske aldrig at få en pige. Det gør hverken mig eller dig til et ondt menneske! Og jeg er sikker på du nok skal vænne dig til tanken og komme til at elske din dreng fær eller siden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.