Pisse, fucke-lort!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

anna-jonas

Synes fandme at jeg har holdt min sti ren i denne uge........og har troligt trænet hver anden dag på crosseren. Nå, men vejer mig så her til morgen...............og hvad står der så lige på vægten............FUCKING +1 kg. Jeg tror at det er regningen fra sidste weekend, hvor jeg bestemt ikke var "hellig".

Nå..........men jeg gi'r ikke op, for jeg vil fandme dette her, og jeg vil det NU!!!! Men øv...........min lægmuskel på venstre ben gør avs......... er der nogle der har gode råd??

God weekend i regnvejret de damer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

oo

METTE! sikke et sprog  du skal have vasket din mund med sæææææbe!

nej jeg har ikke nogen gode råd, for jeg er generelt meget imod træning af enhver art og bestemt af sunde weekendvaner men jeg håber det er et snydekilo...fx et pøllekilo, dem har jeg nogle gange (altså hvor vægten ser helt anderledes ud hvis man har været på toilettet end den gør hvis man ikke har)

Anmeld

11. juni 2010

Karo

Anna-jonas skriver:

Synes fandme at jeg har holdt min sti ren i denne uge........og har troligt trænet hver anden dag på crosseren. Nå, men vejer mig så her til morgen...............og hvad står der så lige på vægten............FUCKING +1 kg. Jeg tror at det er regningen fra sidste weekend, hvor jeg bestemt ikke var "hellig".

Nå..........men jeg gi'r ikke op, for jeg vil fandme dette her, og jeg vil det NU!!!! Men øv...........min lægmuskel på venstre ben gør avs......... er der nogle der har gode råd??

Jeg vil fortælle dig en ting Mette.

Jeg har været stået næsten helt stille i et par uger nu mht. vægten. Jeg har trænet som sindsyg og spist sundt. Jeg har været så fustreret og skide sur. Men i denne uge rasler det af mig. Siden mandag har jeg allerede tabt 1 kg.

Så der kommer altså en periode hvor man godt kan stå lidt stille, men når man kommer ud af den så fortsætter vægt tabet

Anmeld

11. juni 2010

Bondepigen

Sødeste Mette. Fortvivl ikke!!! Du er ved at opbygge dine muskler, og muskler vejer mere end fedt. Derfor kan man godt opleve, at man tager lidt på i starten, så man burde egentlig måle sin omkreds og fedtprocent i stedet for at gå på vægten.... Så keep up the good work, det skal nok komme!!!

fra Tina.

Anmeld

12. juni 2010

Barbamama

Roooooolig nu  Det kan svinge meget og det kan ligeså godt være væske. Man kan faktisk svinge med 1,5kg pr dag! Så INGEN panik

Anmeld

12. juni 2010

Bondepigen

michella80 skriver:

Roooooolig nu  Det kan svinge meget og det kan ligeså godt være væske. Man kan faktisk svinge med 1,5kg pr dag! Så INGEN panik

Ja, det kan det osse være.... min vægt svinger op og ned med et par kilo...har altid vand i benene...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.