Lilla billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.158 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Maja_4000

Når jeg tager en kopi af vores scanningsbilleder , bliver de lilla .. Altså man kan godt se , hvad det er .. Men det ser sgu forkert ud :p

Mine blækpatroner er helt fyldt .. Og selvom jeg vælger sort/hvid , bliver de lilla .. Har nogle andre prøvet det ? Eller har I evt. en løsning ? :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

morethanperfect

Maja_4000 skriver:

Når jeg tager en kopi af vores scanningsbilleder , bliver de lilla .. Altså man kan godt se , hvad det er .. Men det ser sgu forkert ud :p

Mine blækpatroner er helt fyldt .. Og selvom jeg vælger sort/hvid , bliver de lilla .. Har nogle andre prøvet det ? Eller har I evt. en løsning ? :b

Har ik prøvet det , men jeg gik ned i en fotoforretning hvor det kostede 4 kr for 10 kopier eller der omkring .. Syns det lyder underligt ... Lilla ? 

Anmeld

11. juni 2010

Maja_4000

Det er meget underligt ! Alt andet kopierer den fint :s

Havde ikke overvejet a gå ud og få dem kopieret .. Jeg skal bare bruge dem i aften , så kan ikke rigtigt nå det ..

Anmeld

11. juni 2010

vingummibamse

to et billed af mine med Noah og printede demm ud i sin tid... og de var også lidt lilla i det.. hehe

Anmeld

11. juni 2010

Muzs

Vi scannede vores blilleder ind på computeren og printede dem ud, de blev lige så finde som de rigtige billeder

Anmeld

11. juni 2010

oo

jeg har altid bare taget et billede med digitalkameraet af scanningsbilledet og så lagt det ind på computeren

der er noget med, at scanningsbilleder nemt smelter, hvis man kopiere dem i sådan en varm kopimaskine, så pas på!

Anmeld

11. juni 2010

Maja_4000

Ja , har godt hørt det .. Men jeg spurgte på sygehuset , og hun sagde at det mest er i de der store "industrimaskiner" .. Sådan en lille en til hjemmebrug skulle ikke blive ligeså varm .. Og der er heller ikke sket noget .. Andet end at jeg har fået lilla billeder xD

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.