Brystoperation og flere børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Mathilde

Hej piger

Jeg vil vildt gerne have gjort noget ved mine bryster, da jeg er ked af dem... Jeg har haft et stort vægttab på over 30kg for nogle år siden og det har altså ødelagt mine bryster (tarveligt, at når man løser ét problem, så får man bare et nyt!).

Jeg kan også se at min graviditet og nu amning har taget hårdt på babserne. Jeg ammer stadig meget, men når hun lige har spist, er det sgu et sørgeligt syn øv det gør mig ked af det og det hæmmer mig!

Så er mit spørgsmål om det er helt udelukket med en operation, når jeg allerede nu ved, at jeg gerne vil have et barn mere, som jeg også meget gerne vil amme?  Vil det ødelægge mine bryster igen og vil man evt kunne få endnu en operation til den tid?

Knus Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Svei

Det anbefales ikke at gøre det...en ny graviditet med vægtøgning og alt det der sker i brystet under graviditeten vil gøre dit bryst slappere igen og måske rigtig skidt. Jeg ville ikke turde det, men jeg havde det præcis som dig efter nummer to, men jeg ventede lige 5 år. du kan også risikere at du ikke kan amme bagefter, selvom det er sjældent. Men altså, vent Mathilde, selvom jeg jo om nogen kan fælge dig.

Hellere have perfekte smukke bryster end at ende ud med noget midt imellem...især hvis de startede med at være smukke.

Anmeld

11. juni 2010

Mariekjellerup

Hvis jeg var dig ville jeg vente, det er rigtig mange penge at bruge, hvis det er, du ikke er tilfreds med dem efter du har fået dit andet barn. jeg har selv fået lavet en BFO og venter mit første barn her til August, så nu må jeg se når jeg er færdig med at få børn, om jeg vil have det skiftet ud.

Anmeld

12. juni 2010

Mathilde

Yrsa skriver:

Det anbefales ikke at gøre det...en ny graviditet med vægtøgning og alt det der sker i brystet under graviditeten vil gøre dit bryst slappere igen og måske rigtig skidt. Jeg ville ikke turde det, men jeg havde det præcis som dig efter nummer to, men jeg ventede lige 5 år. du kan også risikere at du ikke kan amme bagefter, selvom det er sjældent. Men altså, vent Mathilde, selvom jeg jo om nogen kan fælge dig.

Hellere have perfekte smukke bryster end at ende ud med noget midt imellem...især hvis de startede med at være smukke.

Hmm tænkte nok at svaret ville lyde sådan og jeg vidste det nok næsten på forhånd... men altså, det er sgu trist at være så ked af sine bryster. Jeg ved at der kommer til at gå 5 år ca. før jeg skal have flere børn pga uddannelse, så nye babser har lange udsigter øv hvor er det surt!

Men jeg bliver nok glad for det i sidste ende... de må bare gemmes af vejen lidt endnu. Og ja, de startede ud med at være rigtig flotte, men det er sgu gået over

Hvordan havde du det i de 5 år du ventede?

Anmeld

12. juni 2010

Mathilde

Mariekjellerup skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg vente, det er rigtig mange penge at bruge, hvis det er, du ikke er tilfreds med dem efter du har fået dit andet barn. jeg har selv fået lavet en BFO og venter mit første barn her til August, så nu må jeg se når jeg er færdig med at få børn, om jeg vil have det skiftet ud.

Det er nu ikke så meget pengene det kommer an på... Men ja, det ville sgu være trist at ende ud med grimme bryster igen efter en ny graviditet og ammeperiode!!!

Håber dine forbliver flotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.